לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2004

איחסקנשטוק (טייק טו)


זה לא היה ממש יומו הגדול של הצ'יף. מה שהתחיל בדרישות טריטוריאליות מחוצפות מצידו של בוטולזי הפך למשא ומתן במיטב המסורת המסאית, שלאחריו פרשו היריבים הוותיקים לפוש קמעה בחדר המיון הכירורגי של ד"ר נ'קומבה - חוויה מפוקפקת לכל הדעות, במיוחד עקב ההיצע העשיר במירפאתו של הנ"ל בכל הנוגע לאמצעי הרדמה (פטיש שניצלים) וטכנולוגיות ניתוחיות מתקדמות (ממיטב תוצרת בלאק אנד דקר). חזר טומבי לבקתתו כואב ודואב, השתרע על בטנו (אין בכוונתו להרחיב באשר לסיבות) וקיווה למצוא נחמה בעיתון לאנשים חושבים, עליו הוא מנוי באופן סדיר מאז שבישל את אונתו הקדמית של נחמיה שטרסלר. אלא מה, מיד הזדעקה לנגד עיניו הנדהמות כותרת שגרמה לו עוויתות קשות במערכת העיכול התחתונה, והרי היא לפניכם (אה, הנה עוד הזדמנות למתוח קו מפריד ולהרגיש באולימפוס היי טקי):

דורכים על העקרונות

מאת שירה ברויאר

 

הן מגושמות, יש שיאמרו מכוערות, ונוחות להפליא. מ"פשע נגד האופנה" נהפכו נעלי בירקנשטוק ללהיט קיצי.

עד לא מזמן נעלי בירקנשטוק לא היו סתם נעליים נוחות. הן היו הנעליים של "מחבקי עצים" חסידי ניו-אייג' ובעלי התודעה האקולוגית, סמל לאנטי-אופנה. היו מי שכינו אותן "פשע נגד האופנה". הן השתלבו מצוין עם מכנסיים שנארגו מסיבי המפ, תיק רקום מהמזרח הרחוק וערכי תרבות הנגד. אבל היום כל דוגמנית מעודכנת נועלת בירקנשטוק אמיתי או חיקוי משובץ אבנים נוצצות, וכל חובבת אופנה מחזיקה בארון לפחות זוג אחד של ד"ר שול.


קול חבטה עמום נשמע כאשר פגשה ליסתו התחתונה של הצ'יף באדמת הסוואנה. מדובר, יש לחזור ולהזכיר, בזוועה המונומנטלית הבאה, שמן הראוי להגישה בדיוק הגרפי המירבי  -

והתמונה מדברת בעד עצמה, יש לקוות.

 

חיוורות פנים יקרות, הצ'יף פונה בזאת אל רגש ההומניזם האוניברסלי הטמון בליבכן הקט: אל תעשו לו את זה. גם אם מצוידות אתן בלוק הורס של דוגמנית-על בעלת גיזרה מושלמת וחיוך צחור, הרי שהסו-קולד סנדלים האלה - ניקמת השבטים הטבטונים בדמוקרטיות המערביות - ישוו לרגליכן הענוגות מראה של אשכול נקניקיות מפוקפק, ולא יועילו גם יהלומי המלכה וכל האבנים הנוצצות שבעולם. לכל הנודניקים שטוענים שזה נורא נוח וטבעי ייאמר, שהדברים הנ"ל יפים גם לפיסות מעוצבות של צמיגי אופניים הקשורים ברפיה. זהו, הצ'יף אמר את שלו. מצידו אתן יכולות להאמין לשירה ברויאר הזאת, לא אכפת לו בכלל, רק תדעו שאתן שוברות לו את הלב.

 

ולחיוורי הפנים שמסתובבים עם הדבר הזה ממליץ הצ'יף על ביקור מענג אצל דוקטור נ'קומבה החביב. פרוצידורה חיתוכית קצרה, ומיד יוכלו לשוב להסתובב בראש חוצות במצב היאה להם. מחבקי עצים, עלק.

 

אמנדלה,

איפי

נכתב על ידי , 29/7/2004 17:09  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ford Prefect ב-9/2/2006 14:42




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)