לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2004

סטאר דרעק


 

חם. נורא חם.





 

ספייס.

 

(טה-טההההההההה)

 

דה פיינל פרונטיר.

 

(טה טההה טהה טהה טה  טה טההההה).

 

דיז אר דה וויאג'ס אוף דה סטאר שיפ פלדנקרייז.

 

(טה טהה?)

 

איטס קונטיניואינג מישן: טו אקספלור סטריינג' ניו וורלדס.

 

(אני רק שאלה)

 

טו סיק אאוט ניו לייף אנד סיויליזיישנס.

 

(טוסיק! טוסיק!)

 

טו בולדלי גו וור נו וואן הז גאן ביפור.

 

(כיכר קוגל. אני לא מאמין. בים מי אפ, סקוטי. אפ! אפ! אררגגג)

 





 

קפטיינ'ס לוג, סטארדייט 33456.2 - מעניין איזה וולקן על אקסטות המציא את הלוח שנה הזה, אף פעם אין לך מושג מתי הסילבסטר. לא חשוב. קמתי, התלבשתי, צחצחתי שיניים, גמרתי ארבע וודקה קלינגונית מדיצינל, עליתי לגשר. ספוק קצת מוטרד, מסתבר שהלך הקשר וכל מה ששומעים זה אתה תותחחחחח, אין אין עליך. און סקרין, אמרתי. אמאל'ה, מה זה הדבר הזה עם הפרצוף המשופץ והמסקרה? דוקטור מק'קוי טוען שמדובר בתת-גזע מפגר שכנראה נשכח באיזה כוכב נידח בתקופת החיטוי הגדול. צ'כוב כבר שם אצבע על כפתור האידוי וציחקק בקומוניסטית. עזוב, אמרתי לו, בוא נרד לבדוק, ממילא או'הרה בדיוק מפונצ'רת ואין מה לעשות כל היום. לקחנו גם את ספוק והלכנו לחדר השיגור. אם אני תופס את הבנזונה שבכל פעם מפעיל את המשגרים כדי להכין פופקורן, אני מטגן לו את האמאמא בפייזר על דרגת מדיום רייר.

 

קפטיינ'ס לוג, סטארדייט 33456.3 - התממשנו באלנבי פינת גהינום. בלחות כזאת לא נתקלתי מאז הנפילה לתוך אמבטיית הגריז שבחדר המנועים. יש לציין כי הופעתנו הרשימה מאוד את צורות החיים המקומיות, במיוחד את אלה שצעקו אימיגריישן ודחפו אותנו לזינזנה. ספוק מושך את מרבית תשומת הלב, הם כל הזמן שואלים אם הוא פיליפיני וחובטים בו במה שנראה כמו מכשירי קשר גדולים.

 

קפטיינ'ס לוג, סטארדייט 33456.4 - ביג מיסטייק זה היה, לבוא לכאן. הוחלט שאנחנו שב"חים (מה זה לעזאזל) עם פוטנציאל מודיעיני, ואי לכך הופרדנו זה מזה והוכנסנו לחדרי חקירות. לי חיכה מישהו בשם ג'ורג', בחור עם תובנות יצירתיות מאוד בכל הנוגע למקומות וור נו וואן הז גאן ביפור. דברים אלה נכתבים בעמידה.

 

קפטיינ'ס לוג, סטארדייט 33456.5 - פניקה קלה. כל הניסיונות ליצור קשר עם סקוטי עלו בתוהו, החרא הזקן בטח שוב חגג על נוזלי האנטי-פריז במאיץ החלקיקים. בסוף הצלחתי לדבר עם סולו, הוא טוען שהפלדנקרייז סובלת מכשל מערכות כללי עקב חשיפה לתשדירי שירות. כנראה השתגע המסכן, לא זכורים לי השמות שקע ותקע ברשימות כוח אדם.

 

קפטיינ'ס לוג, סטאראמק 33456.6 - סוף טוב הכל טוב. ספוק הצליח לאלתר משגר ממיחם גנוב, שאריות פיצה ושני דיסקים צרובים של סאבלימינל והצל. שמנו פול גז והפלדנקרייז זינקה בקפיצת על-חלל מושלמת ונעלמה, שניה וחצי לפני מפגש עם טיל חץ. אנחנו עוד נחזור, נבלות. עם הרבה חברים.

 





 

באמת חם.     

 

נכתב על ידי , 2/8/2004 11:41  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צ’ארלס הקפואה ב-17/4/2005 09:33




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)