לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שירת הסוואנה


"ראיתי דברים שאתם, חיוורי הפנים, לא הייתם מאמינים. ראיתי חללית תקיפה בוערת ליד כתף אוריון. ראיתי קרני C בוהקות בחשיכה סמוך לשער טנהאוזר. ראיתי בוטולזי מביא בקוף רזוס. כל הרגעים האלו יאבדו בזמן, כמו דמעות בגשם." (רפליקנט טומבי, נאום סיום)
Avatarכינוי: 

בן: 60

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

קראקוביאק


 

 "זה בסדר. אני אשמח לבד. בחושך. בקור."

 

אה-נו, סצ'סלבה, שמה את אומרת? קצת תה עם לימון עם הקוכען או שנחכה לזוסיה? שהפרינצסה מאחרת כבר חצי שעה, בטח לא קמה מהשלאפשטונדה אני חושבת. נו טוף, לקחה קצת יותר מדי שנאפס אחרי שאנדז'יי נתן את החמישי.

אנדז'יי! נו, הבן של פיוטר השכן, זה שמוכר מטיאס בשוק של דגים! ששוב פעם לא לקחת תרופה שלך לאלצהיימר סצ'סלבה? בוז' מוי! שמספיק לי לודוויקה טובלת קלפים של ברידג' בקפה במקום ביסקוויט -

בסדר, בסדר, אני לא אומרת כלום, מה את כבר עושה פרצוף של לך ולנסה אחרי הוריד שפם. אז העיקר אנדז'יי, זה שאמא שלו זוסיה תמיד אמרה יהיה דוקטור למדיצינה? שבסוף נהיה פוטבולרסקי קטן, כל היום רץ ובועט ועושה רעש בין שתיים לארבע עד שבעל שלי ז'אנק יוצא למרפסת עם גופיה וצועק קישטה מפה פסקודניאק. ככה אנדז'יי בועט, בועט עד שנהיה פרופסונל בקבוצה של ויסלה, עכשיו לפחות מקבל אה ביסל געלט בשביל לקפוץ על רגליים של בבונסקי לא מגולחים במקום כמו בן שלי טדאוש לנגן מצילתיים בסימפונית של קראקוב, שזה קולטורה כמו שצריך, אבל אני לא אומרת כלום לזוסיה שגם ככה עצבנית בגלל שאני להגיד סרוויס רוזנטל שלה מזויף.

אבל לעשות לי מוות היא יודעת יופי! שכבר חודשיים מנדנדת שנלך לסטאדיון בשביל לראות בן שלה פוטבולרסקי, בסוף אמרתי נו שוין, אפילו זה מאוחר בערב. שבקבר אני אנוח, לא חשוב. אז הלכנו למשחק של בחורים שלנו נגד איזה קלוב של אזייאתים וכבר שהתקרבנו לא מצא חן בעיני, סצ'סלבה, מה הביאו לנו פה לקראקוב? כאלה אראבסקי ברבז'נסקי בטריבונות לא ראיתי מאז לקחתי ז'אנק שלי לגן חיות של פלונסק, בשביל להראות לו כלוב של גורילות שיבין איך עושים סטיספקציה. וכולם צהובים שחורים! כמו צבע פרצוף של ברוניסלבה אחרי אומרים לה שגהקטע לעבער שלי יוצא יותר טוב משלה! ושחקנים שלהם פחד אלוהים גם כן, ומאמן עם בטן גדול של מוז'יק וכולם עושים רספקציה גדולה לאיזה גנגסטר עם סיגר, מה יושב על הטריבונה כמו גראף פיטוצקי וצועק ג'ואיש טרדיציה ומקלל ברוסית גם. וכל אוהדים שלהם כל הזמן מדברים ברצלונה, ברצלונה, וצועקים בטלפון לקנות כרטיסים באווירון לספרד, מאוד מוזר סצ'סלבה, שאני לפי פרצוף שלהם גם לאוטובוס לפשמישל לא נותנת להם לעלות.

נו, אבל אז התחיל משחק ובאו בחורים שלנו מחונכים עם חולצות אדומות ומה אני אגיד סצ'סלבה, תוך עשר דקות נהיה שקט כזה מהשימפנסקי בטריבונות, כמו קהל בהופעה של מועדון הקומדיאנטים בביאליסטוק. וזוסיה כל הזמן שמחה מאוד אחרי אנדז'יי שלה נותן גול חמישי, שאפשר לחשוב, נראה אותו נותן במצילתיים בדיוק בסינקופה כמו בן שלי טדאוש. ואחר כך הלכנו הביתה ועברנו ליד המון אזייאתים מזיעים, מה שעומדים ליד אבטובוס של שחקנים שלהם וזורקים קליפות של גרעינים וצועקים עליהם דברים שלא נעים לי להגיד, כמו שפעם צעק ז'אנק שלי אחרי נופלת לו ואזה של דודה אילקה על הרגל. שכנראה הם לא נוסעים לברצלונה בסוף סצ'סלבה, דווקא למקום אחר במקום, מה שלא כל כך הבנתי שם שלו. מה זה דוחא?

 

נכתב על ידי , 7/8/2008 12:21  
74 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איפי טומבי ב-19/8/2008 14:02




178,311
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאיפי טומבי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על איפי טומבי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)