לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


כינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

5/2017


בוא נטוס ביחד להודו.
נכיר מחדש, במקום הכי רגוע בעולם. במקום שנותנים הזדמנות, שהכל נראה טוב יותר.
בוא נטוס ביחד, נטייל וננוח, נצחק, נעשן.
בוא נטוס, נפתח עוד דף במחברת, וננסה לא לשבור את הכלים.
ונקשיב ונכיל אחד את השני ונאהב, ונהפוך לגוף אחד.
שום דבר לא יהיה חשוב, החומריות תניח לנו לכמה ימים, ונתעסק בנפש ובמה שטוב לנו.
בוא לא נברח, בעצם נברח ביחד, רחוק כדי לבנות אותנו בהרמוניה, בלי כל הצדדים שמפריעים.
17.5

אני יכולה להגיד משהו?
זרקי
התגעגעתי, ממש. קשה לי בלעדייך. התגעגעת אליי?
כן אבל לא כשאת שיכורה.
קשה לי שאנחנו לא כמו פעם
את גרמת לי להתרחק
אני יודעת, וכואב לי כל כך, אני רוצה לתקן.
תשני את הגישה שלך והכל יהיה סבבה, זה הכל
אתה לא מצליח לדמיין אפילו מה עובר עלי בלעדייך, רציתי לטוס איתך להודו. אני לא חסרה לך?
אני אענה לך בהזדמנות, זה לא מתאים עכשיו.
23.5

התייחסתי אלייך כאל מובן מאליו. 
ואיפשהו זה מגיע לי. היתי מלכה בעינייך, נערצת.
רצית שאחלוק איתך כל רגע שלי, שאשתף שאספר, היה חשוב לך לדעת כל הזמן מה קורה איתי.
ואותי זה הפחיד.
אז שיתפתי אותך בהכל, סיפרתי לך על הגברים שמתחילים איתי, גרמתי לך להרגיש קטן.
לקחתי את הגבר היחיד שהעריך אותי אי פעם ולא ספרתי אותו.
היתי בטוחה שהוא יישאר בקרבתי תמיד. שאני שולטת.
טעיתי. הלכת והשארת אותי לבד. 
עם כל הארגז רגשות שפיתחתי אלייך ואני אפילו לא יודעת איך להכיל אותו.
מה עושים כשכואב כל כך? 
אני מפחדת להשתמש במילה הזאת, ואני בספק שאני באמת שם,
אבל מה עושים כמאבדים מישהו שאוהבים?
אם גרמת לי לרצות לטוס איתך ליעד הכי פחות מסקרן מבחינתי, רק מוכיח לי כמה אני רוצה אותך.
תן לי הזדמנות. ללכת אחרי הלב שלי.

נכתב על ידי , 24/5/2017 23:21  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יוליה.
נגמר.
עוד לפני שזה התחיל.
פחדנית.

אוראל, עוד אפס.


21/04
אני רק רוצה לישון איתך בלילה. 
שתחבק אותי כמו בלילות חורף הקרים שהעברנו ביחד עם בקבוק יין ואין סוף שיחות עד אור זריחה וציוץ הציפורים. 
אני רק רוצה שתסתכל עליי ואני אחייך ותשאל אותי 'מה?' ואני אגיד לך שכלום, ובפנים הכל יבער.. 
כי אתה משגע אותי ואני רוצה לצעוק שאתה הופך אותי לאדם קצת יותר שמח. 
קשה לי בלעדייך. קשה לי בלי היחס שלך והתשומת לב והדאגה, והאכפתיות האין סופית שלך כלפיי. 
ואני מפחדת לשמוע שאולי יש לך מישהי אחרת. אני אשנא אותך כל כך.

23/04
שכבנו.

30/04
שכבנו שוב.

אני באמת לא יודעת מה אתה רוצה. 
אתה שונה. חודש של נתק, התהפכת.
מה עכשיו? 
אני מוכנה שתוביל, רק תגיד לי שלא יהיה לזה סוף רע. רק שלא יכאב..


נכתב על ידי , 8/5/2017 00:38  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





24,174
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל , אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל , ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)