לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ALL MY LIFE

החיים שליי ע"פי זויותת העיןן שליי..... הטוב והרע...הכאב והשמחה...האהבה והשנאה... בקיצוררר כל סערות רגשותיי ה=פ=ח=ד


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2009


 

ההילד הזהה מה שהוא גורם לי לעשות

מה שהוא עושה לי

איך שהוא גורם לי להרגיש

כל יום בלעדין נראה לי כמו נצח

אני עדיין עדיין אוהבת אותו

ולא משנה איפה הוא יהיה

ולא משנה כמה רחוק הוא

אני עדיין אוהבת אתוו

מה יש בו?!

מה אין באחרים..

אולי זה כי א פעם לא רציתי למצוא בהם משהו מיוחד

אולי אני קבעתי מלכת תחילה שהוא זה האחד שאני רוצה

ובתת מודע רק זה נמצא

 

אז ילד אם איי פעם תחשוב לטייל פה..

אני מקווה שתראה את זה

ותחשוב אולי זה נכתב בשבילך

אני אוהבת אותך

ואאוהב אותך לתמיד

 

נכתב על ידי לא הכל טוב ויפה כמו שזה נראה , 23/3/2009 13:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  לא הכל טוב ויפה כמו שזה נראה

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללא הכל טוב ויפה כמו שזה נראה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לא הכל טוב ויפה כמו שזה נראה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)