לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Thoughts You Can't Decode



Avatarכינוי:  Decode

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2008


משעמם לי. והאייפוד של אחותי מונח ממש מולי.

מה שאומר שזה הזמן ל...

שאלון פלייליסט :)

 

איך אתה מרגיש עכשיו? Hallelujah - Kate Voegele אממ,לא בדיוק...
איזה שיר יתנגן בחתונה שלך? Tarzan - Moves Like an Ape, Looks Like a Man [Score] חחח באמת??
מה המטרה שלך בחיים? Across the Universe - It Won't Be Long מה won't be long??
מה ההורים שלך אומרים עלייך? Queen - Thank God It's Christmas יאיי כריסמס :)
מה ייאחלו לך ליום הולדת? Rent - Tango: Maureen אני לא רוצה לרקוד טנגו עם מורין!!
מה יהיו המילים האחרונות שלך?  Paramore - For a Pessimist, I'm Pretty Optimistic ממש מתאים לי ><
מה יהיה כתוב על המצבה שלך? Across The Universe - Helter Skelter  איזה יופי...לא שיש לי מושג מה זה אומר
מה יהיה בעתיד? Flogging Molly - If I Ever Leave This World Alive אני אעזוב את העולם בחיים D:
מה יש לך להגיד על זה שפצצת אטום תפוצץ את העולם?  Enchanted - That's How You Know כןכן...ככה תדע...
מה מעציב אותך? The Phantom of The Oppera - Overture-Hannibal חניבעל אכן לא משמח אותי...
מה גורם לך להמשיך לרצות לחיות? Little Shop of Horrors - Grow For Me
מה כתוב על החולצה האהובה עלייך? דניאל סלומון ודנה עדיני - רבות הדרכים | מעניין
המשפט שהכי מאפיין אותך: The Beatles - Girl  אה-הא,אני אכן בת.B-|

 

טוב,יצא לי די גרוע. ובא לי עוד אחד שלא יהיה Soundtrack shuffle.

אז יאללה,עוד אחד XD

 

איך העולם רואה אותי? Linkin Park - Bleed It Out כיף לי ><
האם יהיו לי חיים מאושרים? The Rocky Horror Picture Show - Eddie ועל זה נאמר: Who the fuck is Eddie?
מה אנשים באמת חושבים עליי? HIM - Join Me In Death כיף,אז אני good-death-buddy.
האם אנשים חושקים בי בסתר?  Sum 41 - Underclass Heroes אוקיי...
איך אני יכול לעשות את עצמי מאושר? Katy Perry - Mannequin אז אני צריכה לקנות אחד?
מה אני צריך לעשות עם חיי?  Queen - Fat Bottomed Girls יאי,אני צריכה לגדל תחת.
עצה טובה בשבילי: Backstreet Boys - Incomplete מה זה נותן לי??
מהו שיר הנושא שלי,לדעתי? Paramore - I Caught Myself תפסתי את עצמי.יאי.
מהו שיר הנושא שלי לדעת אחרים? Hairspray - I Can Hear The Bells חחח אוקיי...
איזה שיר יתנגן בחתונה  שלי? The Rocky Horror Picture Show - The Time Warp אוי.נהדר.S:
ובהלוויה שלי?  Rent - Seasons of Love דווקא די מתאיםXD
איזה סוג גבר אני אוהב? Hairspray - (It's) Hairspray  אני צריכה למצוא גבר שמשתמש בספריי לשיער! תעזרו לי?
איך יהיה לי מחר? Plain White T's - Sad Story וואו...אופטימיות...
למה אני כאן? Cry Baby Soundtrack - My Heart Is Achin For You  מי זה you??
בתור מה אנשים יזכרו אותי? Jimmy Eat World - Hear You Me נגיד שהבנתי...
איזה שיר יתקע לי בראש מחר? Kelly Clarkson - Walk Away  ברור!!
האם יש בחוץ אנשים שבאים לקחת אותי? The Beatles - Across The Universe  אמאלה :O
איך תהיה השנה הזו? Celline Dion - All By Myself  שוב...אופטימיות...

 

טוב,המסקנה מזה היא שהאייפוד של גל שונא אותי. מאוד.

אוקיי...חלאס עם השאלונים...


 

אז מה חדש?

ראיתי את טווילייט פעמיים כבר בקולנוע,

בשתי הפעמים השאלות שאיתן יצאתי מהסרט הן- ~מוזמנים לדלג אם לא קראתם...~

[1. למה הוציאו את אדוארד ערס ודי קוקו?

2. למה לג'ספר אין כוחות??? -.-

3. למה לאליס אין עבר??? ._.

4. למה אדוארד מטפס על עצים? O_O

5. ואז למה הוא קורא לבלה Spider monkey? ><

6. למה שומעים את רוב פטינסון שר ברקע בקטעים מרכזיים בסרט?

7. למה נותנים בסרט ספויילרים לספרים הבאים? ><

8. למה הוציאו את רוזלי פקאצה שנועלת נעלי פלטפורמה עם נצנצים כסופים?

9. למה אמט עומד על מכוניות כמו איזה כלכלב של המשפחה?

10. למה לא השמיעו את Decode בזמן הסרט? :(

11. למה בלה הייתה בהכרה בזמן הקרב?]

קיצר,פעם ראשונה ראיתי עם המשפחה ועם יעל :)

פעם שניה נסענו נועה ואני, ואפילו קיבלנו כרטיסים בחינם,מתנה מאבא שלי ^^

היה ממש כיף בשתי הפעמים...

ועוד נועה באה לישון אצלי אחרי הסרט D:

 

אני כבר בעיצומו של הספר הרביעי.

אעהאע.

 

אממ...קיבלתי 95 בלשון *שוק*

אבל אין לי כוח ללימודים ><

אמא צריכה לדבר עם הרכזת מתמטיקה כדי שאני אוכל לרדת הקבצה...

מעניין מתי היא תעשה את זה <_<

 

אבא שלי לא רוצה לפגוש את גל ואותי!

או שהוא לא משקר לגבי זה שהוא חולה כל הזמן...

אבל אם הוא חולה,למה החברה המטומטמת שלו נמצאת אצלו?

אכן חשוד.

 

לא היה לי מחשב מאז יום שישי בבוקר,

אבל עכשיו אחרי שהוא חזר מתיקון,

יש בו וורד ופאוורפוינט וכל זה!!

וגם יש קול!!! :>

אבל רק אם מחברים אוזניות ><

טוב,לא נורא,

לפחות אני יכולה לראות את הכמה דקות האחרונות של הפרק של על טבעי שלא הספקתי לראות...

 

יאיי,מחר אני יוצאת לסמינר של פרוייקט מנהיגות ^_^

כיף כיף כיף.


 

אמאלה,חפרתי. -__-"

סליחה...וכל הכבוד למי שקרא עד הסוף!

ולסיום,הנה תמונה שצילמתי לפני כמה ימים...

 

Resized image

אמא שלי משחזרת את העטיפה של טווילייט. XD

ואולי אני אעלה עוד תמונות מתישהו בקרוב...

 

 

אני אחזור לי לקרוא. מתח והכל...

חג שמח ^^

~אני אוהבת גשם.~

נכתב על ידי Decode , 24/12/2008 15:04  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-17/4/2010 02:23



3,061
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDecode אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Decode ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)