לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"מוקדם מאוד בחיי הבנתי שזה מאוחר מידי "


בלוג עמוק אל היובש בחיים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2010

ככה פעם אחרונה למחיקת הבלוג מהחיים


באמת אבל באמת שהשנה התחילה בבאסה אש כן סילבסטר היה אחלה

חוץ מי העובדה שטעיתי בבחירה אבל סבבה

למדתי מהחיים שאין כ"כ רגע של שקט אבל זה טוב

כי כשמרגישים מזה רגע של שקט אפשר להתרגל לזה ואז קשה לחזור לשגרה לבאלגנים

קראתי ממש עכשיו כמה פוסטים ישנים מאווד והבנתי עד התבגרתי מימה שהייתי פעם כמה

האופי שונה כמה ערכים שיניתי בי הבנתי משהו שלא גדלים על ערכים מפתחים ערכים הבנתי מזה צביעות לאנשים

מזה באמת לכבד אדם חחח..... ועכשיו שהבנתי כול כך הרבה דברים אני מסתכלת

על אנשים מסויימים שאני מכירה או אפילו אותם תוכניות ריאלטי שיש מקרים שמדברים שם על כבוד וערכים

ואני פשוט נקרעת מצחוק כמה שזה לא נכון כול מה שאומרים שם זה פשוט מצחיק אותי כול פעם מחדש

הדיבור הזה  הלא יודעת איך להסביר את זה אפילו

קיצר אין לי כוח אני לפעמיים אפילו לא מבינה למה אני נכנסת לפה לפעמיים אני פשוט מרגישה כאן כיאילו אני מדברת לאוויר שלפעמיים אם לחשוב זה יכול לשחרר מאוד אבל לפעמיים זה פשוט מתסכל אז

היה טוב וטוב שהיה מתקדמים אם החייים הלאה

עזבו אותם בלוג פייסבוק שולטטטטטטטטט

נכתב על ידי it`s yulka XD , 6/2/2010 23:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  it`s yulka XD

בת: 30

ICQ: 402114304 

תמונה




1,730
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לit`s yulka XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על it`s yulka XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)