לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ללא מילים מיותרות, או כך לפחות אשתדל, אנסה להוציא מה שמכביד, להבין מה אני רוצה ומה אני יכולה לגלות.

Avatarכינוי:  Pilpilon





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

סיכום שבועיים בחברה סלולארית חדשה:


 

 

החלטתי שמכשיר אחר מוצלח יותר, ביקשתי להחליף אותו באחד כמו שרכשתי לאחים שלי. נוח יותר. אחרי שהגעתי ביום ג' למרכז שירות קצת לפני 8, עד שהגעתי לנציג שירות, כבר היה אחרי 8 בערב, הוא אמר לי שהסוכן המכירות צריך לבוא אליי הביתה, או לבוא ביום אחר, לפני 8.  יש לי עוד שלושה ימים עד 14 יום לחזור בי מהעסקה. התקשרתי לסוכן, אמרתי לו שמכשיר אחד צריך להחליף, סוללה של אחר לא מחזיקה מספיק. אני נתקעת הרבה בלי מכשיר. צריכה מכשיר שמאפשר הרבה המתנה. קבענו שיבוא להחליף לי את המכשיר האחד, יביא לי סוללה ומטען רזרבה לשני. ביום ד' בבוקר, קיבלתי טלפון למספר אחר שבבעלותי. חיפשו את אחותי. רשום אצלם שהמספר שייך לה (?!), ורוצים להציע לה מבצע משתלם של מכשיר ומסלול עם GPS , בדיוק מה שהציעו לי (ידעתי!!! הם ידעו את המספר, את הבעלים שלו, ידעו באיזו רשת הוא נמצא ושאין עליו אף התחייבות ושניתן להעביר אותו! ידעתי, יש להם מידע על איזה לקוחות עדיף וכדאי להם (ולהחברה הנוכחית שמפעילה אותו כעת) להעביר לרשת אחרת למסלול אחר, ידעתי! באמת יש יד מכוונת ושיתוף פעולה בין המפעילים (או מי מטעמם), אני לא סתם חשבתי כך כשהתקשרו אליי שבועיים קודם, אולי יש מעבר לסתם השערה שלי) אמרתי להם שהיא עברה והחליפה מספר בחברה סלולארית אחרת, המספר עליו הוא מדבר נמצא במעין בעלות משותפת, מסובך להעביר (ממילא אני לא משלמת עליו כלום, שהחברה הנוכחית תמשיך לתחזק אותו). אחר הצהריים הסוכן התקשר אליי ואמר שלא בטוח שיצליח להגיע, שאלך למרכז שירות בעיר שלי, הוא יכול להביא לי מטען חדש, סוללה לא. הלכתי. החלפתי את שני המכשירים לאותו סוג שכן הייתי מרוצה ממנו, החלפתי GPS בחבילת גלישה סלולארית ללא עלות נוספת (כן, גלישה סלולארית, לא, אני לא התנסיתי בזה קודם, לא יודעת מה זה יועיל לי, אבל למה צריך 4 GPSים בבית?). בדרך למרכז, ראיתי מעטפה שנשמטה מהדואר. קיבלתי את החוזה של ארבעת המכשירים החדשים. מצויין שם שהתשלום על המכשירים הוא משך 36 חודשים. יום למחרת ביררתי במוקד. אותה חבילה, מסלול עם התחייבות ל-18 שבועות, החזר מלא. בסך הכל הפריסה היא ליותר חודשים. במקום לשלם בערך 200 ₪ בחודש משך 18 חודשים, אשלם 100 ₪ בחודש משך 3 שנים. משתלם לי. זה אפילו יוצא פחות ממה שאני שילמתי בחברה הקודמת. עכשיו אני שוקלת להעביר גם את ההורים לאותה חברה. אבל אולי אחכה עד שאראה את החשבונית הראשונה.

 

 

נכתב על ידי Pilpilon , 15/8/2008 17:35   בקטגוריות ?, עוד פוסט על פלאפונים?!, לא ידוע, משפחה, סתם, עקרון, ציוני דרך, צרחנות נבונה, שיחות, תהיות, שחרור קיטור, פוסט של שישי אחה"צ  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPilpilon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pilpilon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)