לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ללא מילים מיותרות, או כך לפחות אשתדל, אנסה להוציא מה שמכביד, להבין מה אני רוצה ומה אני יכולה לגלות.

Avatarכינוי:  Pilpilon





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: ?!. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תובנה


 

קצת קשה לנהל לוח זמנים כשמנהלים יומן בפלאפון הישן, בפלאפון דור 3 החדש וביומן אולד פאשן סטייל מנייר, שקניתי עם החלטה להיות מאורגנת יותר השנה, ולא מסנכרנים ביניהם, כשמתקשרים לומר שצריך להגיע לועדה וקובעים איתי תור, אני אומרת בסדר, בדרך לחנות מפעל באזור התעשייה, ובצפייה לקנות במבצע עודפים, ואני לא טורחת לרשום משהו.

נזכרתי בערך ב-09:30 שעברתי את המבחן והתקשרו אליי לפני שבוע וקצת להגיע לוועדה. אני זוכרת שזה היה ביום השני או השלישי לחודש או שזה יוצא יום שני או שלישי אולי ב-10:00 או ב-10:30. רגע... היום זה השני או השלישי לא? זה השני לאוקטובר. אבל איך אגיע לשם?! במסלול הכי קצר , אם יהיה לי מזל לתפוס אוטובוס בזמן זה ייקח לי בערך שעה. ישר עולה לי לראש להתקשר לומר שהלכתי למרפאה ושצריך לדחות את הפגישה לפעם אחרת. כי אם אגיד ישר שפשוט שכחתי את הראיון אז זו לא סיבה מוצדקת, וגם כך הם בטח מתים להוריד אותי מרשימת המועמדים אחרי שצרחתי עליהם, כשפתאום החליטו בפעם השנייה (בימים שונים, חודש רצוף, אחרי שטרחתי לבוא פעמיים מעיר אחרת) לסגור את המרכז לקהל. אז צריך להמציא סיבה טובה לאיחור או דחייה של הפגישה כדי שלא יעיפו אותי, מה לומר להם? להסתפק ב'ביקור אצל רופא' או להמציא פריחה או כאב גרון או כאב ראש? בקשר לאישור מהרופאה נדאג אחר כך. עכשיו, מאיזה מספר התקשרו כדי לקבוע את הפגישה? לאיזה טלפון התקשרו? לא זוכרת. כי אולי התקשרו לטלפון הישן, שאותו בד"כ אני נותנת, אבל אולי התקשרו קודם לבית ובבית נתנו להם את המספר החדש, אז אני מחפשת בשני המכשירים, כנראה הייתי מאוד מבוקשת, כבר אין תיעוד של המספר בשיחות נכנסות. במקום אחר מצאתי את הטלפון של המרכז, התקשרתי ודיברתי עם היועצת, זו שעשתה לי שיחת נזיפה על איזה רושם אני נותנת כשאני צועקת ומאיימת, אחרי שבזכות הצעקות שלי השגתי דריסת רגל במוסד המכובד שלהם. אמרתי לה שאני צריכה לדעת מתי הוועדה לקורס שביקשתי, היא שאלה אם עברתי את המבחן (איך אפשר שלא?!), אם כבר קבעו לי מועד לוועדה. אמרתי לה שמישהו אחר קיבל את השיחה, לא בטוח אם נקבע תאריך. היא אמרה לי שזה בשלישי לנובמבר, אנחת רווחה נפלטה. זה בשלישי לנובמבר, זה יוצא ביום שני. רשמתי ביומן הנייר. הוספתי ביומן של הטלפון החדש. בטלפון הישן זה כבר היה מעודכן. תזכרות לשעה 6 לומר לי שמחר ב-10:30 יש ועדה. אז בכל זאת רשמתי לי את זה כשקיבלתי את ההודעה. פשוט לא בדקתי בחודש הנכון.  

מסקנה: אני חייבת להיות יותר מאורגנת. אם אני מתעקשת לנהל 3 יומנים, או עד שאתרגל ליומן אחד, אני צריכה ללמוד לסנכרן בינהם. חייבת.

 

נכתב על ידי Pilpilon , 2/10/2008 12:04   בקטגוריות ?, אופטימי?, בעיות??, חיוכים, לא ידוע, לטפל בעצמי, תובנות, סטארט-אפ, עוד פוסט על פלאפונים?!, על עצמי, עצבים, עקרון, ציוני דרך, צרחנות, שינויים, שיפור עצמי, תהיות, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סיכום שבועיים בחברה סלולארית חדשה:


 

 

החלטתי שמכשיר אחר מוצלח יותר, ביקשתי להחליף אותו באחד כמו שרכשתי לאחים שלי. נוח יותר. אחרי שהגעתי ביום ג' למרכז שירות קצת לפני 8, עד שהגעתי לנציג שירות, כבר היה אחרי 8 בערב, הוא אמר לי שהסוכן המכירות צריך לבוא אליי הביתה, או לבוא ביום אחר, לפני 8.  יש לי עוד שלושה ימים עד 14 יום לחזור בי מהעסקה. התקשרתי לסוכן, אמרתי לו שמכשיר אחד צריך להחליף, סוללה של אחר לא מחזיקה מספיק. אני נתקעת הרבה בלי מכשיר. צריכה מכשיר שמאפשר הרבה המתנה. קבענו שיבוא להחליף לי את המכשיר האחד, יביא לי סוללה ומטען רזרבה לשני. ביום ד' בבוקר, קיבלתי טלפון למספר אחר שבבעלותי. חיפשו את אחותי. רשום אצלם שהמספר שייך לה (?!), ורוצים להציע לה מבצע משתלם של מכשיר ומסלול עם GPS , בדיוק מה שהציעו לי (ידעתי!!! הם ידעו את המספר, את הבעלים שלו, ידעו באיזו רשת הוא נמצא ושאין עליו אף התחייבות ושניתן להעביר אותו! ידעתי, יש להם מידע על איזה לקוחות עדיף וכדאי להם (ולהחברה הנוכחית שמפעילה אותו כעת) להעביר לרשת אחרת למסלול אחר, ידעתי! באמת יש יד מכוונת ושיתוף פעולה בין המפעילים (או מי מטעמם), אני לא סתם חשבתי כך כשהתקשרו אליי שבועיים קודם, אולי יש מעבר לסתם השערה שלי) אמרתי להם שהיא עברה והחליפה מספר בחברה סלולארית אחרת, המספר עליו הוא מדבר נמצא במעין בעלות משותפת, מסובך להעביר (ממילא אני לא משלמת עליו כלום, שהחברה הנוכחית תמשיך לתחזק אותו). אחר הצהריים הסוכן התקשר אליי ואמר שלא בטוח שיצליח להגיע, שאלך למרכז שירות בעיר שלי, הוא יכול להביא לי מטען חדש, סוללה לא. הלכתי. החלפתי את שני המכשירים לאותו סוג שכן הייתי מרוצה ממנו, החלפתי GPS בחבילת גלישה סלולארית ללא עלות נוספת (כן, גלישה סלולארית, לא, אני לא התנסיתי בזה קודם, לא יודעת מה זה יועיל לי, אבל למה צריך 4 GPSים בבית?). בדרך למרכז, ראיתי מעטפה שנשמטה מהדואר. קיבלתי את החוזה של ארבעת המכשירים החדשים. מצויין שם שהתשלום על המכשירים הוא משך 36 חודשים. יום למחרת ביררתי במוקד. אותה חבילה, מסלול עם התחייבות ל-18 שבועות, החזר מלא. בסך הכל הפריסה היא ליותר חודשים. במקום לשלם בערך 200 ₪ בחודש משך 18 חודשים, אשלם 100 ₪ בחודש משך 3 שנים. משתלם לי. זה אפילו יוצא פחות ממה שאני שילמתי בחברה הקודמת. עכשיו אני שוקלת להעביר גם את ההורים לאותה חברה. אבל אולי אחכה עד שאראה את החשבונית הראשונה.

 

 

נכתב על ידי Pilpilon , 15/8/2008 17:35   בקטגוריות ?, עוד פוסט על פלאפונים?!, לא ידוע, משפחה, סתם, עקרון, ציוני דרך, צרחנות נבונה, שיחות, תהיות, שחרור קיטור, פוסט של שישי אחה"צ  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPilpilon אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Pilpilon ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)