|
קטעים בקטגוריה: ?!.
לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .
השופט הוא בן...
לפני הכל אני אודה שנכשלתי באופן שלא צפיתי. ז'תומרת כן, צפיתי. לא צפיתי שאכשל, אבל צפיתי ב"כוכב נולד". מה לעשות, כשמשעמם, באים לשבת מול המדורה, מביעים דיעה על ביצוע כזה או אחר, מביעים יותר דיעה על שופט כזה או אחר, הרבה ביקורת כלפיהם, ככה, יוצא שבסוף הופכים ל"צופים" של התוכנית המנוונת, הגרסה הכל כך לא מוצלחת למקור האמריקני. מה אפשר לעשות? זו לא הפעם הראשונה, כנראה גם לא האחרונה.
בכל אופן, יותר מלביצועים, לעיבודים או למתמודדים, יש לי הרבה ביקורת כלפי השופטים. מי או מה הכשיר אותם לכאלה? מה הסמכות שלהם? מי הכתיר אותם? יותר מזה שניתנה להם הזכות לבחור את המתמודדים הסופיים, האפשרות להביע את מורת רוחם מביצוע נהדר או להרעיף את כל הסופרלטיבים על זמרת שצועקת את כל השיר או לזמר שמנסה להידמות לפופ רוקיסט כשעושה עיבוד לשיר של אייל גולן אבל יוצא לו יותר חיקוי של זהבה בן, ואני מרגישה כאילו מריעים למלך העירום, כי ככה זה שלהפקה יש אג'נדה משלה ומנסים לקדם את המועדפים של ההפקה. העונה הזו, או שאולי זה התחיל כבר קודם, אני לא בטוחה, יש טוויסט חדש: בסוף התוכנית יש לשופטים דירוג משלהם, שקובע לא פחות מ-25 אחוזים (!!) מהדירוג הסופי. זה לא פוגע קצת-קצת-קצת ברעיון של בחירת הצופים? אני לא פרייארית להצביע לדבר כזה, אבל בכל זאת, הרעיון מקומם.
עוד דבר שהציק לי, שמתי לב אליו בעונה של מרינה-מעודה-ההוא שהסתבך עם סמים בצה"ל, זה ששופט מסויים, לפני שהתו הראשון התנגן, דעתו על הביצוע או המבצע הייתה כבר ברורה. אם המתמודד נראה טוב יותר, או בצד האקצנטרי יותר, בעל נטיות שונות, נראה כאילו יכול להשתייך למגזר מסויים, יעזור לקדם אג'נדה כזו או אחרת מתישהו, אך פרט למקרה של מרינה, בעיקר מתמודד, אותו שופט פשוט יידלק עליו, יימרח עליו, יישפך עליו, יכריז שזה הביצוע הכי טוב של הערב, הכי טוב של העונה, הכי טוב של התוכנית. שזה ביצוע של גמר. כן, בטח. בסך הכל, בלי קשר לרמה של השיר, הבחירה, העיבוד או הביצוע, השיפוט ניתן לפי נתוני המבצע או מבצעת. אם הוא מחבב אותו או אותה או לא.
נזכרתי היום במבחן הסבירות. זה משהו שלמדתי לפני מס' שנים שניתן לספור על יותר מיד אחת. עד כדי כך שאני לא רוצה להתחיל לחשוב כמה בדיוק. כל כך מזמן. זה היה באותה שנה א', שבין כל קורסי המבואות שמתוכם נזכור במקרה הטוב שפעם למדנו מה המושג הזה אומר, למדנו גם מבוא לסטטיסטיקה. גם בקורס הזה, לא טרחו להסביר על הוכחות או חישובים, פשוט נתנו לנו נוסחה, לימדו אותנו מה להציב איפה בנוסחה, להשוות את התוצאה לטבלה מסויימת, ולנתח במידה אם הנתון משמעותי או לא. זה לא משהו שרובכם תתעסקו איתו, אבל אם אי פעם תקראו מחקר, סביר שתתקלו במושג סטטיסטי כזה או אחר, עדיף שנאמר שלמדתם את זה ונצא ידי חובה. שיהיה. מאז עברו כמה שנים, אני לא זוכרת הרבה מעבר לממוצע, חציון, התחלקות נורמאלית, אבל נזכרתי בתרגיל מסויים, נראה לי שזה היה בקטע של התחלקות חי בריבוע או טי בריבוע או משהו כזה: שופט נחשד שפסקי הדין שלו אינם ללא משוא פנים, יש נטייה להחמיר או להקל עם מגזר מסויים. לצורך כך נאספו (הומצאו?) כל פסקי הדין במשך השנים, נתנו לי את הנתונים והוטל עליי להציב מספרים בנוסחאות על מנת לקבוע אם ההשערה נכונה או שגוייה. נרתמתי למשימה, הצבתי בנוסחה, הקלקתי במחשבון, כתבתי את התשובה בפורמט המתבקש (בסבירות גבוהה או נמוכה, אין דבר כזה ב-100% במדידות כאלה, צריך להיות זהירים) יצא שהשופט לא כזה נטול משוא פנים. ידעתי שאת התרגיל יבדוק אותו מתרגל שכולם חשבו שהוא חתיך, אני חשבתי שהוא חמוד, אבל הטעם היה קצת שונה. אם היה מתרגל של פיזיקה, אז אולי הייתי מתאהבת, אבל רציתי להישמע כאילו אני לא מרובעת כ"כ, הוספתי לאחר האבחנה ששיקול השופט מוטה, השופט הוא בן... נראה לי קצת גיקי עכשיו, אבל זאת לא חוכמה אחרי ככה וככה שנים שמתעצלים אפילו לספור. כשהמתרגל פתר את זה בכיתה הוא חזר על אותו משפט, אולי השלים את הבלאנק בשלוש הנקודות. ואולי זה היה ההנחתה שאחרים גם הוסיפו לפתרון שלהם? אם הייתי מוצאת את התרגיל, הייתי סורקת אותו ומעלה אותו. אבל יכול להיות שהוא כבר נזרק. או שאולי כתבתי אותו בעפרון שכבר דהה. לא נראה לי שאטרח אפילו לחפש. עכשיו כשאני חושבת עליו אני חושבת שהמגזר של המקופחים היה נשים.
למה זה עלה היום? לא זוכרת מתי היתה הפעם האחרונה שנזכרתי בתרגיל הזה. אולי זה כי בשבוע שעבר עשיתי מהלך וניגשתי לראיון לגבי המשך הלימודים? המאמרים שהתחלתי לקרוא כדי לקבל קצת חומר רקע עדכני? אולי מה שהיה רדום או מודחק במעמקי הזיכרון מתחיל להתנער מאבק ולהפוך לרלוונטי? אהה, מי יודע?
|
נכתב על ידי
Pilpilon
,
28/8/2009 01:50
בקטגוריות ?, אופטימי?, בלשנות, בעיות??, טלוויזיה, כוכב נולד?!, לא ידוע, לטפל בעצמי, משהו חדש, סתם, עדכון, על עצמי, עצבים, עקרון, ציוני דרך, צריך לצנזר?, שינויים, תהיות, ביקורת, שחרור קיטור
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
זה קרה בכל זאת
הייתי בטוחה שלא אתן לזה לקרות. הייתי בטוחה שאני כבר חסינה בפני זה (חסינות, לאן אוצר המילים שלי התדרדר...), אבל נתתי לזה לעלות לי על העצבים. לא רק שהתחלתי לראות "האח הגדול", ככה, בין לבין, כשכולם צופים, לא רק שהתחלתי להעיר כל מיני הערות על המשתתפים (בעיקר על ונסה, שפתחה פה כ-זה גדול על אחד המבוגר ממנה בשלושים שנה על לא פחות מאשר סיגריות, לא עולה לי עכשיו עוד משום מה), לא רק שבאופן אקטיבי העברתי את הערוץ לתוכנית (כמובן שאני מזפזפת הלאה בפרסומות, הם לא עשו משהו ששווה לבזבז עליו זמן בצפייה בפרסומות עד כה. ועכשיו על אחת פי כמה וכמה), אפילו התחלתי לדבר ספקולציות (עאלק ספקולציות, זה ברור יותר מאיזו שעה תהיה מחר בצהריים. יש הכוונה ברורה של הערוץ בכל הנוגע להתייחסות, זמן מסך, אמרי שפר) לגבי מי יודח (זאת תהיה הרבעית, לא הבובלילים, לא הדתי, היא יכולה להיות בנאדם סופר נחמד עם המון כריזמה, אבל זה לא עבר מסך. כי לא השתתפה באיזו שערורייה או דיונים סוערים או רומן עסיסי, לפחות לא כאלה שהוצגו במשדרים של ערוץ 2. הרומן שהיה לה אז, עם מודח אחר זה כבר אולד ניוז. היא כבר "מי זו?" בתודעת הקהל), מי יישאר עד הגמר וינצח (בובליל, כי הוא מקבל יותר חשיפה, כי הוא דוגרי, כי הוא מהעמך, דובר ציבור שלם, כמו קנפו, בזמנה) וכולה וכולה. ולמה זה מרתיח אותי? כי נתתי לזה להשפיע עליי. לעצבן אותי. אתמול יצאו בהכרזה חגיגית: שניים מהמועמדים עברו על החוק וייענשו. לפי מה שהראו במשדר, הורו למשתתפים לא ליצור קשר עם האנשים שבאו על מנת להשלים מניין. ולפי מה שעבר, ליאון שאל את החזן אם הוא נשוי (אף שעינב ביקשה ממנו לבדוק רק טבעת), הם לא רק ידעו שהוא לא נשוי, הם גם ידעו שהוא גרוש. מידע כזה לא עובר מ"אין טבעת". אלא אם כן האינפורמציה הזו שודרה בטלפאתיה, מישהו או חלק מהמשתתפים יצרו איתו קשר. אז אני חושבת שסביר להניח שזו העבירה שנעברה ועל זה יוטלו עונשים. אבל לא. המשתתפים שנקראו לחדר הוידויים היו עינב ואשר. ולמה? כי הם קשרו קשר להדיח. דנו בהדחה. והרי זה אסור לפי תקנות אחרות. אז יוצא שהאח הגדול קובע תקנות ובוחר אילו תקנות יעקפו, מתי ומה העונש עליהם. וכמובן שלאזרח הקטן זה יעלה יותר. בסמסים כמובן.
קודם, לגבי "תיאום ההצבעה": כשמתמודדים דנים ב"אני לא סובל אותו, היא סתם ביצ', הוא מסכסך, אני לא סובל את הפרצוף שלה" אז זה לא נקרא תיאום הצבעה. בתוכנית הראשונה לא היה תיאום בהצבעה נגד הבובלילים, כמו שעינב, בפרץ של חימה העירה כשנגזר עונשה? היה גם היה. מה היה שונה בהצבעה אחת ממשנתה? שרשימת המועמדים להדחה הייתה רשימה גורפת סמסים. ברשימה שהציעו אתמול המתמודדים לא היה פוטנציאל להרבה רייטינג, אז בתמרון גאוני (עלאק גאוני, ציניות נכנסה כאן, למי שלא יבין) בחרו להוריד שניים פחות פופולאריים ולהעלות כמועמדים להדחה שניים אחרים שהרבה יצביעו עבורם. גם מוזר לי שאני לא יכולה להביע את דעתי מבלי לשלוח סמס (בכוכב נולד, האמא של עושק בני הנוער מדמי כיס באמצעות שליחת סמסים אפשר להצביע באינטרנט בעלות אפסית, לא שניסיתי, אבל נראה לי שנדרש רק סמס אחד להרשמה). ככל שזה נוגע להצבעה, אין דבר כזה אינטרנט ב"האח הגדול", רק בסמסים. כן, בטח, א-ני אשלם. רגע, רגע, איפה הפלאפון שלי, הנה הוא, מה המספר, רגע, אני כבר מקלידה, אוי, פספסתי ספרה, הנה, אני מתקנת... לאיזה מספר שולחים? הנה, שתייםםם אפס, שתיים, אפס, ו-שלח... NOT!!! (שיניתי מ-"לא!!!" קצת פקאצאי, אבל הביטוי לא מיתרגם לעברית טוב, לא נשמע או נקרא לי כך, בכל אופן...) אז יצא שיד עלומה גרמה לכמה משתתפים להצביע באופן שווה. אני לא סגורה לגמרי שגם זה לא היה בהשפעת ההפקה עצמה, יענו לשם המחשה של העבירה על בל-יתאם. יכול היה להיות שבובליל האב עצמו גלגל את הכדור הזה לאחרים, אבל הראיה שבחרו להראות הייתה שיחה של עינב ואשר. כעת אני חושבת שבובליל האב יכול אתמול לקחת את הקרדיט לתיאום על עצמו, כי מילא כבר הועמד להדחה, אבל אולי הוא מבין יותר. ההעמדה להדחה של בובליל הבת והדתי לא נועדה על מנת שידיחו אותם. ההפך. היא נועדה כדי שיצילו אותם. לגרוף עוד כמה סמסים. אז בחרתם להצביע באופן מסוים? נו נו נו. תענשו על כך, אפילו אם באופן בו ההפקה מרוויחה הכי הרבה. כי מה לעשות, העמדתם להדחה לסבית שלא מימשה את מלוא הפוטנציאל לשערוריית מין שלא נראתה בטלוויזיה עדיין. העמדתם להדחה בחור שרירי, לא רע לעין, שמשחק אותה את השקט והאפל, ועדיין, עדיין ההפקה לא דחפה אותו מספיק בשביל לקבל תואם נועם טור תוצרת ערוץ 2. אגב, נראה לי שמשך תקופה מסויימת, המשתתפים משתפים את ההפקה ברווחים מקמפיינים עתידים. כן, כך נראה לי שזה עובד. במקום להשאיר את הרשימה המקורית של הארבעה ולהוסיף את שני ה"עבריינים", מה שנראה כיותר הוגן, בחרו להוריד שניים מהרשימה שנבחרה באופן דמוקרטי ולהוסיף שניים שיגרפו עוד סמסים.
ובכל זאת, ריאליטי טי ווי, היה בה, באותה תכנית, משהו אמיתי. אולי בגלל השידור החי (לעומת מפרץ האהבה, בו שום דבר לא חי, יש איזשהו זיוף של שידור חי, כשמשדרים לפעמים קטעים בין המתמודדים במפרץ ובאולפן בו יש קהל ומועמדים להשתתף בתכנית, יענו בזמן אמת). זאת הייתה התגובה של עינב כששמעה על המניפולציה שהחליטה ההפקה לעשות. כי היא לא מבינה שבעצם פירגנו לה, כי יודעים שהיא פופולארית ותקבל סמסים שיעזרו לה להישאר. אז לפני שההפקה הספיקה להסביר לה, או שמישהו אחר מהמשתתפים, שמבין יותר יסביר לה את זה, היא התפרצה בחמת זעם וביקשה לעזוב. נמאס לה שהכללים תקפים כשזה נגדה (התוכנית האמורה) ושהכללים לא תקפים כשזה היה לטובתה (בתוכנית מוקדמת יותר, תיאמו הצבעה נגד משפחת בובליל). זה היה שינוי מרענן, אולי שמץ של ריאליטי לפני שגם היא תבין את המשחק האמיתי.
ובנימה של סליחות, אני לא אמשיך לכעוס. זה חסר טעם. אני אפגע מזה יותר מאשר מי שפגע בי. אני סולחת להפקת התכנית שהצליחו להוציא ממני אגרסיות ולהודות שאיכשהו התחברתי לתוכנית (אולי לא לתוכנית הזו עצמה, אלא לרעיון של תוכנית ריאליטי ישראלי שלא נתונה למניפולציות כאלה בידי ההפקה, אולי פעם באמת אמצא אחת כזו). אני אלמד להסתגל. עכשיו כשאני חושבת על זה, יש לי רעיון. אני אקליט את התוכנית מראש ואעשה פאסט פורוורד בקטעים של הפרסומות. גם אם זה לא יפגע בכיס שלהם, זמן שווה כסף ואני אחסוך לעצמי זמן כך. זה לא כאילו אי פעם תיכננתי לשלוח סמס או משהו כזה.
ועכשיו שעלה לי רעיון גדול כמו זה הנ"ל, אני יכולה לסלוח לעצמי. כשצפיתי ב"הישרדות" הישראלי הרגשתי שמכרתי חלק ממני. עכשיו אני לא אפול קורבן להפקה מניפולטיבית שוב. לא רק העניין שהם בוחרים מי יודח או ינצח. יש לי עוד הרבה נגדם. עאלק "עוד שלוש פרסומות ונשוב"... אפילו אם מדייקים במספר של הפרסומות (ולרוב הם לא מדייקים), הם לא מספרים שעל כל פרסומת ידחפו עוד חמישה פרומואים. ופרסומות שהן "שירות לציבור" לא מחשיבים כפרסומות. אז ככה. נפגעתי פעם נוספת, קיבלתי החלטה איך להמשיך. אני בוחרת לסלוח.
|
נכתב על ידי
Pilpilon
,
6/10/2008 12:31
בקטגוריות ?, אופטימי?, אידיאולוגיה, בלשנות, בעיות??, דברים שלא מדברים עליהם בדרך כלל, גם כאן מוזכר פלאפון?!, חיוכים, טלוויזיה, כוכב נולד?!, לא אמיתי, משהו חדש, על עצמי, עצבים, עקרון, ציוני דרך, צרחנות לא נבונה, צריך לצנזר?, ריאליטי?!, שינויים, שיפור עצמי, תהיות, תובנות, ביקורת
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
גבירותיי ורבותי: המלך הוא עירום
אני לא מבינה את הפקת כוכב נולד. מדי שנה הרמה יורדת עוד ועוד, עד שנראה לי שהתחתית כל כך נמוכה, שגם אם אזרוק לכיוונה מטבע, אירדם לפני שאשמע את קול המטבע פוגע בה.
מפמפמים בפרומואים שהגמר קרב. הגמר קרב. איך עוד לא השגתם כרטיסים? מהפרסומות של סלקום, אני עוד לא בטוחה אם הבנתי את זה נכון, אני חושבת שמבקשים מהצופים לרכוש אותם. בכסף כסף, לא כסף של מונופול. תמוה בעיניי. גם הולכים לראות הופעה שהיא תת-רמה, גם לסבול ב-38 מעלות צלזיוס חום 100% לחות בין אלפי בני נוער מיוזעים ונערות צווחות, ועוד לשלם על זה?! ישראל או ליבי או לי או איך שלא קוראים לו ולאחת שאין אפילו סיכוי קטן לזכות, ששמה משקף בעיניי את המחלה שלה. גם השם שלה עבר דיאטה. כרמלה עבר כיווץ לכרמל. אנורקסית שממש פשע להציג בטלוויזיה, בנות שנחשפות לזה עוד יחשבו שזה נורמאלי. או אפילו יפה. או שהן פחות נורמאליות.
את כוכב נולד 1 לא ראיתי. לא הייתי אפילו בסביבה של טלוויזיה בתקופה הזו. לא ידעתי מזה בכלל. אחר כך התחלתי לשמוע נינט, נינט, אבל לא הרגשתי איזשהי החמצה. אחרי כוכב נולד 2 עקבתי. אני הייתי בעד הראל סקעת. לא שאני נגד הראל מויאל, גם הוא בונבון. לא רע בכלל. רק שלאי בודד הייתי לוקחת דיסק של סקעת (בטיעון הזה הצלחתי להוכיח לאחות גדולה אתמול שגם היא אוהבת יותר את סקעת). ככה זה. וכן, למרות שגם ההפקה הייתה בעדו ונכון, הזכייה של מויאל היה המהפך של האנדרדוג ומשום מה לא נראה לי שצריך היה להיות אחרת, אבל אני בעד סקעת. שיראו לי אחד אחר שיכול לשיר את מגילת העצמאות ולעשות את זה היטב ולהותיר את המאזין עם טעם של עוד (גם הטיעון הזה נכנס לדיון הסקעת מול מויאל אתמול. אין, אין עליי בויכוחי כוכב נולד...).
את כוכב נולד 3 ראיתי, התאכזבתי, היתה תחושה של ירידה ברמה, ולא לצורך עלייה. אחר כך הפסקתי לראות. הייתי מבינה אם דיברו על שם כזה או אחר, חלק חדר אולי באופן פסיבי כשמישהו אחר בסלון היה צופה בזה, אבל באופן כללי, גם אם יצא לי לראות חלק פה ושם, לא אהבתי. יותר נכון נגעלתי מזה. מהמשחק של ההפקה עם "גלגלי ההצלה". מה? עוד לא הבנתם שהקהל בחר? מדוע להמשיך לדחוף לצופים מוצר שהם לא רוצים? זו אשמת ההפקה שהורידו את רמת התוכנית כדי לקלוע לטעם של נוער (בעיקר נערות) מבולבל מהורמונים. על מה הם מתפלאים אח"כ? והשופטים, מה למרגול ולשיפוט?! איפה ההגיון?! והמאסטרו, הוא באמת חושב שהוא אופנתי?! וגל אוחובסקי? מה לו ולמוזיקה?! וזה לא שאני גזענית, או צרת אופקים חס ושלום, אבל באופן כללי, אם המועמד/ת (בדרך כלל מועמד, אין לו חיבה יתירה לבנות, גם באופן מקצועי) נראה חמוד, או חריג, או לא במיינסטרים, גם אם הביצוע יהיה משעמם, חד-גוני, חיקוי של המקור, מזייף או מתיימר, אז כבר לפני שהוא יפצה את פיו, לפני שאפילו יפנו אליו לקבל דיעה, אני יכולה לומר שלאוחובסקי יהיה משהו לומר. לא סתם משהו לומר. הוא יישפך עליו. יידלק עליו. או אם אני זוכרת נכון, אולי בעונה הקודמת, ראיתי חלק של איזו תוכנית בהם נעשו כיסויים לשירים של השופטים, וצביקה הדר (תופעה דוחה ומגעילה לכשעצמה, מי אמר לו שהוא יכול להנחות?! הוא עשה את חלסטרא, פעם פעמיים הצחיק, כשהיינו ילדים, מאז כלום) היה צריך להסביר לקהל שהשירים נבחרו מרשימה מובחרת של שירים שמרגול ביצעה, או שהם שירים שהמאסטרו (זה מרגיש מגוחך מדי, צביקה פיק מעתה) הלחין, שירים מהפקות שצדי צרפתי הפיק, או, צריך להתרכז: שירים שהיו חלק מהסאונד טרק של סרטים שאוחובסקי היה שותף בהפקתם. עד כדי כך חזקה הזיקה של אוחובסקי למוזיקה.
בשבוע שעבר אבא שם ברדיו את שי ודרור, רק שדרור היה בחופשה וזה היה שי ומישהו אחר. שי השמיע ביצוע של ישראל לשלמה ארצי, ואת הביצוע המחודש (כל כך חדשני, עד שלא מבחינים בקשר למקור) של ליבי ל'סיון'. בשמיעה ראשונה עם דודה ירושלמית זה נשמע כמו זיוף עצבני. בשמיעה שנייה ושלישית זה סתם מעצבן. ושי צחק עליהם. הוא הראשון בתקשורת שאמר שהמלך עירום (בניסוח אחר). רק מה? הוא השמיע שוב את ישראל, ושוב, ושוב. זה היה שיר שבהתחלה הוא מדבר יותר משהוא שר, ואז מתחיל לצרוח. ושי השמיע אותו שוב ושוב, והתחיל לצרוח איתו. ככל שאני מסמפתת את שי ודרור, לא יכולתי יותר. השתקתי את הרדיו.
אם אני נזכרת בחלק מן הביצועים שכן יצא לי לראות, את ישראל אני משייכת לקטגוריה של מרינה. למרינה יש קול שירה מעצבן למדי. לפחות אותי. למרינה היה ביצוע מרענן ל'שיר אהובת הספן' (אם כך קוראים לזה) אבל אחרי ששמעתי את זה פעם אחת, די. הספיק לי. לא רוצה יותר. לישראל יש קול שגם הפעם הראשונה היא יותר מדי.
את ליבי אני משייכת לקטגוריה של רדיוהד-וונהבי. או שבהפקה חשבו שהוא יהיה תואם דייויד קוק של אמריקן איידול. כמה הם טעו. לדייויד קוק היו ביצועים חדשניים. אבל יש הבדל. שלו היו טובים. ולא טובים כאלה משום שצדי צרפתי וצביקה פיק מגדירים כ-'ביצוע טוב ביותר ever' (זה בכלל שייך ל'שלכת' או 'בתוך' של הראל סקעת), אלא טובים כי יש לו חוש מוזיקלי, כי הוא הביא הופעות שהצופים בבית יאהבו, כי הוא היה טוב יותר. נקודה.
את המועמדת השלישית אני לא משייכת לאף קטגוריה. ניכר שהיא סובלת מתת משקל. אני לא מבינה איך נותנים לה להופיע עם זרועות ספגטי חשופות. לפחות לא חזרה ללבוש משהו כמו החצאית הקצרה שלבשה בתחילת העונה, אבל עדיין, בפרק שראיתי עם הדודה הירושלמית אפילו מהמכנס הרחב שלבשה בלטו עצמות האגן בצורה מזעזעת. יש לה תת משקל, או שהיא מאוד רזה על סף התת משקל. זה לא נראה נורמאלי לטעמי. אני חושבת שהיא סובלת מאנורקסיה נרבוזה, או שהיא סובלת מהפרעה אחרת שמתבטאת ברזון חולני. אני לא מאשימה אותה. זו ההפקה שמאפשרת את זה. זו ההפקה שדוחפת לנערות מתבגרות אשליה של מצליחנות בסמיכות לרזון. לי יש דבר אחד להגיד: איכס.
|
נכתב על ידי
Pilpilon
,
24/8/2008 16:33
בקטגוריות ?, אידיאולוגיה, בלשנות, בעיות, דברים שלא מדברים עליהם בדרך כלל, כוכב נולד?!, כן, עוד פוסט על טלפונים סלולאריים!!, לא ידוע, מוזיקה וזה, משפחה, סתם, עצבים, עקרון, צרחנות, תהיות, שחרור קיטור
הצג תגובות
הוסף תגובה
הוסף הפניה
קישור ישיר
שתף
המלץ
הצע ציטוט
|
דפים:
|