לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של עינבוש


בלוג אישי מהמם!!!☺ תהנו מכל רגע!!!☻ •○•○•○•○•○•○•○•○•○•☺•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○•○• -♥- עינבושה

כינוי: 

בת: 30

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2007

אוי אוי איזה יום....


היי~~~~!
טוב היום היה דיי כיף תקשיבו..
אני ממש אוהבת לירקוד! לא אבל ממש בקיצוניות!
טוב בקבוצה המיקצועית אין מקום!!!
אז ניסיתי סטודיו אחר למרות שממש קשה לי להיפרד מהסטודיו הכי מיקצועי בעיר (אני בתל אביב)
אוקי ניכנסתי לשיעור ניסיות של ג'אז פאנקי ומה אני קולתת?!?!?
רוב הבנות שם איתי בגדודו!!=]
והיה ממש אחלה הן מזה מטוקות! אבל בעיה אחת! הן למדו 3 שנים מה שאני למדתי בסטודיו בי שנה! ופילו יותר מהן!!
וזה אומר שאין שם היתקדמות..! טוב אין לדעת אולי הן היו ממש גרועות בהתחלה!ח.. טוב בקיצור אני היתחברתי עם חברה שם (לא מהגדוד בל מהבית ספר שלי =] שיכבה מעלי) והיכלפתי איתה טלפונים.. ממש חמודה...
טוב אז חזרתי הביתה אחרי השיעור אכל ראיתי קצת טלביזיה עם כולם והכול.. אז אני נוחתת על המחשב.. והיתחלתי לדבר באיסי עם ילדה ממש חמודה מהמגמה ואיכשיו היגנו לשיחה מעומקת על מחול היא רוקדת הרבה יותר שנים מעלי!
היא בלהקה! מופיעה ממש רקדנית! שיו אני מזה מקנה בה הלוי שהיתי כבר רקדנית!!=[אולי אני יבקש ממנה שתעביר לי שיעורים..ח..
ויש לי יובש נוראי בשפתיים ושמתי המווון לובלו שזה ניראה כאילו אני שמה אודם! ניראה לי ביגלל זה הרבה היסתקלי עלי ברחוב..ח.. מחר אני עם מורן ( ילדה מהבית ספר הישן )
טוב אבל מה שאני יודדעת שאיך שאני אוהבת לירקוד מוקדם או מאוחר אני יהיה רקדנית!! כן כן אתם עוד תישמעו עלי!!ח..
לאב יו סווו מץ' 3> עינב

נכתב על ידי , 24/6/2007 14:05  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל☺עינבושה♥ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ☺עינבושה♥ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)