לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

it’s my life


החיים שלי..... לקרוא ולהגיב ;-]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

פווסטט אחרון לכמה זמן..


 

היי היי אנשנושים!!

 

כחתי לאמר בפוסט הקודם שהוא היה הפוסט האחרון לכמה זמן ... לא להרבה לא לדאוג =]]

 

פשוט היום אנחנו נוסעים לסבא וסבתא שלי בצפון ואנחנו נשארים אצלם עד הטיסה.... ואז אני אהיה בחו"ל!! איזה כיף!! סוף סוף!!!!!

אז לצערי אני לא יכולה לכתוב עוד פוסטים עד שאני אחזור מחו"ל... אבל מי שרוצה לדבר איתי אני אהיה מחוברת באיסי שאני אהיה אצל סבא וסבתא שלי.. ואני מבטיחה ישר שאני חוזרת אני כותבת פוסט ממש ממש ממש ארוך ומספרת לכם ה.כ.ל!!!!!!!!!!! אתם לא תפספסו כלום!! חחח

 

יאללה ביי ביי תאחלו לי טיסה נעימה!!!

 

להגיב המון המון המון המון

נכתב על ידי דניאל..=) , 1/8/2007 10:12  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  דניאל..=)

בת: 28




הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדניאל..=) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דניאל..=) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)