לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ בלה! =]


אם משעמם לכם , אם אין לכם מה לעשות בחיים הגעתם למקום הנכון!!!!

Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 226333864 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

מומולדת ועידכון חגיגי!!!!!!!


ש=ל=ו=ם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11
אז כן לא עידכנתי איזה חצי שנה אבל זהו זה נגמר...
בזמן האחרון אין לי זמן בשיט כיא ני לומדת כל יום... גם החיים די משעממים..
ד''א אני מחפשת בלוג שיוכל לעשות לי עיצוב חדש ממש נמאס לי מהעיצוב שלי=\
אז היום שלי לי פאקינג יום הולדת!!!!!!!


יאיייייי
והיופ גם היה פורים..איזה טמטום היום מתחפשים ומחר לומדים....=\\\\\\\
מוחות של ציפור....
בקיצור השנה הייתה לי תחפושות מקורית ביותר אז שימו לב לתמונות!!!









אז כן כן התחפשתי למוכר פלאפל!
היה ממש מצחיק!!
טוב זה הכל להיום ואני חושבת שגם לשמן הקרוב
נ.ב
היה ממש סטלה באמריקה באמת שהיה כיף מאוד אני ישים תמונות בהזדמנות
יאאלה סלמאת ותגיבו כי לא עשילתם את זה חצי שנה!!
חעחעחע
נכתב על ידי , 19/3/2008 16:55  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





2,755
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*B.K*-כי זה הראשי תיבות שלי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *B.K*-כי זה הראשי תיבות שלי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)