לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If you belive it, it will happened



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

סיכום החופש


החופש הז עבר במהירות..

אני מרגישה שניצלתי אותו כמו שצריך, אני לא מתחרטת על כלום..אבל הייתי שמחה לעוד קצת חופש.. עוד קצת זמן עם החברים.

בשביל חלק זה החופש האחרון..והייתי רוצה לבלות עוד עם כולם!!

בחופש ביליתי הרבה עם חברים, אבל גם דברים התבטלו..אבל לא נורא..הכל לטובה.

קארין, אני מתחילה איתך כי את רחוקה מאוד..

חבל שלא יצא לי לבוא אליך אבל בסוף טסתי לאיטליה ונהנתי מאוד..ואת הייתי בצרפת..חח (כיף לך!)

מתגעגעת אליך ומחכה שכבר תחזרי..

אחד היתרונות בסיום החופש הוא שאני יודעת שהזמן שנשאר עד שתחזרי הוא קצר..

נעבור לאילווו המדהימה שברגעים אלו ממש בזמן שאני כותבת את הפוסט מעצבת לי את התמונות של איטליה..חח

אוהבת אותך!!!! ושוב תודה!

נפגשנו דיי הרבה בחופש ויצאנו לת"א..והיה כיייף לא נורמלי..

צריך רק לדאוג להמשיך בזה במשך השנה.. :D

בתאל, אומנם לא ראיתי אותך הרבה אבל דיברנו מלללא בפלאפון..חח

עד שאמא צעקה ואז עברנו לטלפון..חח ואז היא שוב צעקה..חח

שיחות של צחוק והנאה שלא נגמרת!

מיכל, נחמד שהגיע החופש ושומעים ממך קצת..חחח..אחרי הרבה זמן שלא דיברנו.. שיחות ארוכות אל תוך הלילה איתך ועם אילו...חחח

אין על ה"סיבובים" שלנו..חח

 

החופש גם התנדבתי במד"א והיה ממש כיף..

האנשים ממש נחמדים וכיף אפילו סתם לבוא ולפגוש אנשים חדשים ולדבר איתם (טוב עם רובם..חח).

 

אמממ..איטליה?

חח..מחכה לתמונות לאילו.. :P

טוב עד כאן בינתיים.

אני אוסיף את התמונות אח"כ.

 

אהא..מחר יום ראשון של י"ב..שנה אחרונה!!! ואוווי

שיייה לכולנו בהצלחה בהכל ושנישאר חברים

אוהבת אתכם ולילה טוב

^d^

נכתב על ידי , 31/8/2008 21:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 33

MSN: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל^d^ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ^d^ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)