לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Even god doesnt want me


עוד בלוג סיפורים ואגדות עוד בלוג לפרוק את הדאגות

Avatarכינוי:  Angel...in a garbage can

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

חצי שנה


חצי שנה כבר לא כתבתי שום דבר.... וגם בבלוג לא כתבתי...אין לי מוזה...זה מעצבן...יש לי כל כך הרבה דברים על הלב והם פשוט לא רוצים לצאת...הם רוצים להישאר בתוכי ולהכיאב לי שוב ושוב...אני חושבת שאני משתגעת והכל עף כל כך מהר ואני לא מספיקה...מרוב העייפות היום הגוף שלי פשוט ויתר והתאלפתי....כנראה ממש הייתי צריכה את הריסטארט הזה...

שתי עבודות...לימודים בקצב מטורף...הוא שלא עוזב את הלב והמחשבות...

זה פשוט קשה מדיי....

i think i need a hug...

 

 


hug

נכתב על ידי Angel...in a garbage can , 22/2/2008 15:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAngel...in a garbage can אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Angel...in a garbage can ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)