לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הבלוג של יהב הנסיך :]


אני יהב, בן 6, וזה הבלוג שלי, מקווה שתיכנסו, תקראו ותהנו!

כינוי:  יהב בן 6 :]

בן: 23

ICQ: 452141459 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008

אני מספר לכם... :)


 

מחרתיים אנחנו בכיתה שלי בבצפר ביאליק בא'1 חוגגים את מסיבת יום המאה!!! אבל אני לא יודע לכבוד מה...

אז ככה: היום ראיתי דבר קצת משונה למטה קצת במסדרון של המנהלת- ראיתי שולחן מוזר כזה עם כמה דברים מוזרים כאלה וכמה ילדים אמרו לי לא לגעת! היו שם קרקרים, גבינה מלוחה, מלפפון ועגבניה, ונראלי עוד כמה דברים אבל אני לא בדיוק זוכר..

התחיל החורף, ואני קצת מתרגש כי אני רוצה לראות מה יקרה עם האבוקדו שגידלתי.

אהה לא סיפרתי לכם? גידלתי אבוקדו ממש בגג שלנו! ואני קצת לא הולך לראות אותו כי יש בגג מלא שלוליות ומלוכלך שם וגם אני רוצה ללכת לגן שעשועים אבל אני לא יכול כי יש מלא שלוליות ונורא מלוכלך ובוצי אז ההורים שלי אומרים לי לא. אתמול ראיתי את החבר שלי מורן וראיתי אותו בצהריים אבל ממש בצהריים כשחזרתי מבצפר הבייתה הולך ככה בכבישים ובמדרכות לגן הנשיא! והוא אמר לי: "אבא שלי הרשה לי ללכת לגן לבד, אני עושה את זה כל פעם!"  נראה לי שכיף לו ללכת לבד כי כל פעם הוא יכול ללכת מתי שהוא רוצה ואיך שהוא רוצה ולעשות מה שהוא רוצה בגן שעשועים בלי שיגידו לו לא לעשות כלום לא לשטוף ידיים לא זה... נראה לי שמרשים לו בגלל שהוא גר ממש קרוב לגן, למרות שגם אני קרוב לגן אבל אני קצת יותר רחוק ממנו ממש בטיפונת בנקושה כזאתי [ . ]

אני זוכר שבשנה החדשה, בערב, כששיר אחותי הגדולה חזרה מאימון בשחייה שלה, אז אמא הכינה ארוחת ערב חגיגית עם בורקסים ועוד הרבה דברים טעימים- והיא הכינה ארוחה מוזרה אבל לא הבנתי למה! עד שהיא הסבירה לי: אחותי הקטנה הסבירה לי שחוגגים משהו מוזר נראה לי שקוראים לזה פו הדוב או משהו כזה [חחחח יהב... סילבסטר! (התבלבל עם החתול מטוויטי חחחח)]

וזהו להיום!

אז שתהיה לכם שנה טובה ומתוקה ולילה טוב! ועכשיו אפשר לעשות לכם הרבה סמיילים אז קחו חיבוק

נכתב על ידי יהב בן 6 :] , 16/1/2008 20:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שירקע. :) ב-17/3/2008 14:55
 





1,275
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליהב בן 6 :] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יהב בן 6 :] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)