לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים ע"פ צילי


שלום שלום!! זהו בלוגי מחמדי... תהנו D; מאוצ'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

שיואואואואואוווווווו [=


כאן אלוננננה ברקוו - ביץ' בפריצההההה מטווווורפפפפפת סקסית וחושנית לבלוג של יולליייי אגוזי חחחחחחחחחחחח

 

יאויואוואואואואואו [=

 

בקיצוור !

אני הולכת לפצות אתכם על כל הפוסטים המשעממים שיולי עשתה לכם !

 

ואני לא יכתוב רק מילה וחצי אל דאגגגה [=

 

בקיצוור !

 

יולי את מאוד חמודדדדדה

ואני אוהבת אותך הרבה מאוווד

ואת ילדה מטומטמת שהחלפת סיסמא רק כדי שאני ייכנס

כי אני במילא כבר שחכתי אותה אבל לא נורא !!!

 

בקיצווווור

אהובייייייים מתווקים חמודיייייים קושקושוניייייים !

אני מקווה שאהבתם את פריצתיייייי הפרוצצה !

חחחחחח

 

וזהווווווווווו....

 

להית' אחוקיםםםם (=

 

 

ומשפפט מיוללי :

 

אלונה אני אוהבת אותך תודה אהובתייייייי [=

 

נ.ב. [מיולי] תגיבו אם העיצוב פקצי מדיי ומכוער או לא...

נכתב על ידי אגוז=] , 7/10/2007 21:48  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  אגוז=]

בת: 29




954

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאגוז=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אגוז=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)