לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The life is a game


הצצה לחייה של נערה בגיל ההתבגרות הידוע על כולנו. המשברים,השמחות והכל,בבלוג.

Avatarכינוי: 

בת: 29

ICQ: 303708202 







מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

עדכון P:


אין עדכון , משעמם בשביתה P:

איזה פיגור זה לפתוח פוסט כשאין מה לעדכן XD , בכ"מ , ידוע לי שאני מפגרת ^^.

אז.ז..תגיבו..אם באלכם (?)

הא כן , נזכרתי P:

אתמול היה פרחי רפואה , אז שיעור הבא ננתח לב של חזיר DD:: אני אשתדל להביא תמונות :P

התמונה צונזרה (:

 

 

ידוע שהאיכות חרא , צולם מפלאפון S: אולי אני אמחק אותה עוד כמה זמן מרוב הכיעור XD

-אם אתם לא מגיבים אזז..אני אחשוב כבר על משהו-

 

 

 

 

נכתב על ידי , 18/10/2007 10:54  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אחרי המון זמן -עידכון לא הכי שמח במיוחד.


כן כן , אני יודעת שהזנחתי..אבל מה לעשות , חוסר זמן , אני בנאדם עסוק !! D:

בכ"מ , בבלוג הזה אני רוצה לפרוק משהו שאני נושאת איתי הרבה זמן , אני לא יודעת אם זה יצא ארוך או קצר , אבל פשוט..חיבת.

 

אני שונאת אותה , פשוט שונאת אותה.

ואני בטוחה שהיא גם שונאת אותי , היא תמיד נגדי-תמיד.

תמיד אומרת שרוצה את הטוב בשבילי , אומרת שאני ילדה חכמה , יפה וכו' וכו' -ודיי נמאס!.

שונאת שאומרים לי את זה , שונאת אותה , שונאת!.

תחשבו שאני בנאדם רע , סתום , כל מה שבא לכם אבל אני פשוט שונאת אותה.

משהייתי קטנה שנאתי אותה , ועדיין , אני חייבת לבקר אותה , חייבת לבוא אליה , בלי שום רצון.

כשאני אצלה אני מורידה את הפנים למעטה , כי פשוט כבר נמאס לי לראות אותה.

13 שנה רואה אותה , את אותה "המכשפה" שהורידה ממני את העין הרע ,את אותה האחת שאומרת שאני צריכה להתרחק מאחת החברות שלי כי היא לא בנאדם טוב , שכשאני יוולד שלא יקרה לי כלום - אבל אני לא מאמינה לשטויות האלו , הם אפילו מפחידים אותי.

והיא ממשיכה , אני פשוט כבר לא יכולה לסבול כבר אותה , אני יודעת שאולי היא דתיה אז קרובה יותר לאלוהים ואני חילונית ואם יקרה לי משהו שאני שונאת אותה לא יהיה מעניין אותי , כי את מה שאני מרגישה כבר אי אפשר להסתיר.

אני יודעת שחלקכם יגידו שהוא רוצה את הטוב בשבילי ובלה בלה בלה אבל יום אחד היא פשוט התחילה להגיד את כל הדברים הרעים-עליי.

מאותו רגע שנאתי אותה יותר!! , ברחתי לחדר ובכיתי איזה שעתיים אם לא יותר אחרי שהוצאתי את העצבים שלי על הכרית קצת התקשרתי לחברה לפרוק , והסתגרתי בחדר עם בייגלה.

אני-שונאת-אותה.

 

נכתב על ידי , 4/10/2007 12:37  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





521
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאהדורה D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאהדורה D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)