לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Zombies Zomiey Land


יש לי את הסטייל שלי, ואם תשנו לשנות אותי אני יוציא לכם תעיניים מהמקום. חחח סתם לא באמתD:

Avatarכינוי:  GRules46BlackOut

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

הבלוג החדש לי.


 

הינה

 

 

ניפגש שם...

נכתב על ידי GRules46BlackOut , 17/8/2007 01:32  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כבר לא פוחדת...סוד של סוד שאני מגלה וחושפת כאן בפניכם:]


טוב אם מישו שם לב, הסוף של הפוסטים בכל החודש האחרון,

כי האמת ש..

 

 

פחדתי כאן

 

כאילו היו לי בלוגים בעבר והכל, אבל לפני שפתחתי את זה, קראתי סיפור נורא מפחידעל משו שקרה

לידה עם הבלוג שלה, שאנסו אותה ורצחו אותה עם מישו שהיא הכירה כאן ואני ממש פחדתי לפתוח אחד עוד

פעם:S. אז פשוט החלטתי להביא איזה שהוא שם:S

והשם הראשון שעלה לי בראש הוא עדי...

אבל האמת, שזה לא השם שלי:S.

ואני לא משו יכולה להמשיך פה כי זה איזה משהו אחר שהוא לא אני בעצם.

אז כן...זה בלוג סגירה.:S

 

אם אתם אנשים שקוראים כאן בדרך כלל וכרגע אתם כועסים, אני יבין את תקללו כאן בתגובות

ולאלה שלא אני יפרסם כאן תבלוג הבא שלי, שהוא יהיה מוכן.

 

ואני דיי בטוחה שנדיר כן יתעצבן, אז מה שאומר שפרשתי גם משם:S

 

ובפעם האחרונה,

    

לא קוראים לי עדי.  

 

 

 

נכתב על ידי GRules46BlackOut , 16/8/2007 18:11  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שדרת הכפתורים שלי:] 20 כפתורים שהכנתי של דברים שאני אוהבת:]


התכוונתי להעלות את זה אתמול, אבל הלכתי לישון מוקדם><

וגם שלשום ליאור התקשר אליו ומנסה לעבוד עלי  בטלפון יאלללה הוא ושירז

החליטו לשקר ואני צריכה להיות מוטרדת על ידי אילור הלא החלטית הזאת וליאור הבנזונה הזה בטלפון?!?!

 

אוקי לאמשנה הינה הכפתורים:

    

   

   

    

    

 

חחח איזה משועממת אני><

טוב אשמח אם תגיבו, אישית יש כאן  רק 4 שלא אהבתי><

ובדרך כלל אני לא אוהבת כלום><

 

לפני יומיים:S

 

 

Hoist The Colours

בלוג כפתורים שווהD:

 

תצביעו לו באינטר , הוא משקיע ומכין ועובד

אז מגיע לו קצת לא?

אם אהבתם את בלוגי, ואהבתם את בלוגו.

הצביעו לנו בבקשהD:

 

O:

 

 

השקעתי הרבה, לא תגיבו לי?

   

BB9580

אופירD:

נכתב על ידי GRules46BlackOut , 15/8/2007 11:51  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

3,389
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לGRules46BlackOut אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על GRules46BlackOut ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)