לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  אביבושש 3>> XD

בת: 27





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2008

הסוף.(:


הסוף.(:

 

לכל התחלה מתוקה, יש סוף.

לכל התחלה מתוקה, יש סיבה.

לכל התחלה מתוקה, יש הסבר.

אז תקשיבו להתחלה המתוקה שלי,

להסבר, לסיבה וגם...

לסוף.

לפני 9 חודשים, פתחתי בלוג.

סתם ראיתי הרבה בלוגים של חברות שלי וזה,

התלהבתי.

רציתי גם. פתחתי בלוג.

בהתחלה קראתי לו: "הבלוג של אביבוש."

אחר כך: "SMILE"

ובסוף בסוף, "תשקיע, תצליח."

שזה השם הנוכחי.

נורא התלהבתי מכל העניין של הבלוג.

סתם כתבתי שם כל מני דברים שקורים לי,

שסתם מצחיקים אותי.

אבל זה לא היה כל כך מעניין K

אחר כך החלטתי יותר להשקיע בפוסטים,

אז כבר הפסקתי לעדכן הרבה.

כי רציתי שכל פוסט יהיה מעוצב ומושקע.

ונכון זה קרה, אבל לעיתים רחוקות.

בחודשיים הראשונים של הבלוג,

הייתי עוד בכיתה ה', ולא הבנתי מהחיים.

עכשיו, אני מבינה שהבלוג הזה הוא סתם שטויות.

הרי אני לא יכולה לשתף אתכם כל כך ב-כ-ל מה שעובר עליי.

כי יש אנשים שמכירים אותי ונכנסים לבלוג הזה.

ואני לא רוצה להעליב אפ'חד או לפגוע בו.

אני רק רוצה לשתף. אבל ראסמי?!

אין כמו החברות שלי, כי הן כאילו היומן שלי.

הן יודעות הכל, אני פשוט אוהבת אותן.

בנות? אני אוהבת אתכן!

אבל יש משהו אחד שאני כן רוצה לשתף אתכם.

האופטימיות שבאה?

היא רק מניסיון.

רק מניסיון של טעויות ודברים רעים שקרו לי.

עשיתי המון טעויות בחיים שלי,

אבל מהטעויות האלה למדתי.

והטעויות האלה הן רק לטובה.

אך ורק לטובה.

כל בכי שלי, שבא מהלב?

זה היה רק לטובה.

לבכות זה כיף, זה משחרר, זה בא מרצון.

זה לא סתם אתה בוכה כי אתה רוצה שיהיה לך רע.

אתה בוכה בגלל משהו רע שקרה לך,

אבל אתה בוכה בשביל שיהיה טוב.

לא בשביל שיהיה עוד יותר רע.

וכן, זה משחרר. זה כיף. אפילו מאוד כיף לבכות!

פעם אחרונה שבכיתי מהלב?

הייתה לפני חצי שנה בערך,

ואני גאה.

*אופטימיות? לחשוב על הכל בצורה חיובית*

אז מה אני מנסה להסביר פה?

שבכל רע, יש טוב.

בכל מקרה, יש שני צדדים.

בכל הרגשה, יש מלאך ושטן.

אז עכשיו זו החלטה שלכם.

מה אתם מעדיפים?

מלאך או שטן?

רע או טוב?

תיקחו את עצמכם בידיים, כי זאת החלטה שלכם ורק שלכם.

אני עצמי, מעדיפה להסתכל על המלאך, על הטוב.

אתם? תעשו באמת מה שבא לכם.

"אני שונאת את _____"

לא בא בחשבון אצלי.

אני לא שונאת אפ'חד.

כי שנאה? באה מקנאה. ואין לי בשביל מה לקנאות באחרות.

כי אני שלמה עם עצמי ואני אוהבת את עצמי.

טוב חאלס עם החפירות.

כל מה שניסיתי להגיד בפוסט הזה זה ש....

אני פורשת.

זה לא בגלל שנמאס לי, זה לא בגלל ש"אני לא יכולה יותר".

זה בגלל שאני לא רוצה. זה בגללי, לא בגללכם.

אני אישית אוהבת אתכם, שהקשבתם והגבתם,

וסבלתם אותי.

אבל...

"לכל התחלה מתוקה, יש סוף."

אז ההתחלה המתוקה הייתה, והנה מגיע הסוף המתוק.

אני אוהבת אתכם.

הילדה הזאת,

בשם אביב.

 

 

 

והיא חיה באופטימיות ואושר עד עצם היום הזה.

 

הסוף.

נכתב על ידי אביבושש 3>> XD , 21/1/2008 19:26  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אתה?! [פוסט לעצמי, אזהרה?! למטהXD]


אזהרה.

פוסט זה הוא בשביל עצמי.

לא מומלץ לקרוא.

הוצאתי עצבים, ומלא!

סליחה על הפוסט.

קריאה מהנה XD

ושוב, סליחה. [:

3>

אתה?!

הפוסט הזה הוא בשבילך. Oo

חשבת שתוכל לשבור אותי?!

בחלומות שלך מותק.

אתה?! כבר לא בראש שלי.

לא יודעת, פשוט הסתכלתי עליך,

זה כבר לא מה שהיה פעם.

עבר לי, ומהר.

יודע מה?!

לא מגיע לך שאני אעשה עליך פוסט שלם.

זה לא שאני שונאת אותך עכשיו.

אבל אני כבר לא אוהבת.

ידיד? סבבה אחי(:

אם אתה לא רוצה אותי,

באמת.

לא צריך!

ההפסד?! שלך ורק שלך.

אני החלטתי שאני לא צריכה אותך,

וגם לא אף אחד אחר.

אני צריכה את עצמי, את המשפחה,

את החברות, את הידידים.

אבל אהבה?! ממש לא.

אני אוהבת אותך טוב?! אבל בתור י-ד-י-ד.

סבבה?!

3>.

לנושא אחר?! (:

הייתי ביום חמישישישבת, [סופ"ש]

באילת והיה ממש כיף(:

קניתי צעיף, טייטס, סווצ'ר, חולצה,

מכנס, קשת ועגילים(:

חיחיחי, אני אוהבת!

ואתם יודעים מה עוד אני אוהבת?

את רוני 3>

אהובתי.

היה לי כל כך כיף איתך יפה שלי.

תמיד כיף איתך אבל היום!? היה ממש כיף.

אני אוהבת אותך מלא 3>

את באמת החברה הכי טובה שיש לי.

בעולם כולו O:

אני אוהבת אותך 3>

 

בפוסט הבא?!

פוסט תמונות מאילת וגם מהמראה בשירותיםXD

אוהבת מלא , הכי שבעולם! :D

 

מתה עליכם,

אביבקס. ^_^

 

user posted image

 

נכתב על ידי אביבושש 3>> XD , 14/1/2008 19:45  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הפוסט הענק (:


 

לפני הכול אני רוצה להודות לשיר שממנה יש לי את כל התמונות והפיקסלים והכול(:

תודה לבלוג 222808 . תודה  רבה, רבה, רבה(:

חזרתי אנשים(:

ובגדול.

הפוסט הענק הא?

ולחשוב שלא הייתי כאן כל כך הרבה זמן(:

אבל כל זה?!

לשווא. [סמיילי]

אני חזרתי לעדכן, כן!

XD

טוב בואו ניגש לעניין. (:

וואי יש לי כל כך הרבה על מה לכתוב,

מה לכתוב, מה לשתף אתכם.

כל כך הרבה עובר עליי,

כל כך יש לספר,

כל כך אין למי.

ברור שיש לי את החברות שלי והכול.

אבל כל כך הרבה דברים קורים לי,

שאני כבר לא יכולה לספר להן את זה.

לא שאני לא סומכת עליכן [?!]

פשוט אני מספרת לכן כל כך הרבה, שזה עדיין לא מספיק!

עזבו אני מפגרת :S

טוב מה עוד, מה עוד, מה עוד?!

אהה כן.

2008

2008 אנשים (:

תחשבו על כל מה שאתם עברתם ב-2007 המעפן :D

ותראו מה אתם רוצים לשפר.

אני למשל, רוצה לשפר ולבקש כמה דברים (:

להשתפר בלימודים(:

להיות פחות עצלנית.><

להתרכז בבית הספר(:

להקפיד על ניקיון וסדר =]

להיות יותר אחראית.

להיות יותר אופטימית(:

להיות יותר סחבקית XD המבין יבין(:

להיות יותר עצמאית,

לחשוב על העתיד. (:

לחשוב על העבר. S:

אבל הכי חשוב? לחשוב על ההווה. [סמיילי]

לקנות לי פלאפון חדש(:

לעשות את המבחן החוזר בתנ"ך. [ למה קיבלתי 55. סתומה שכמותי (; ]

ולקוות שאני אקבל בו טיפ-טיפה יותר מ-55. רק טיפה(:

להיות גאון כזה שיודע הכול.XD

וכו' וכו'.(:

 

 

טוב אם תרשו לי, אפשר בבקשה להגיד תודה לכמה אנשים?

 

 

טוב דבר ראשון =>

רוני (:

עוד לא הספקתי להגיד לך תודה,

על כל הרגעים שהיית שם בשבילי.

על כל הרגעים שבכיתי לך בטלפון,

וסבלת אותי.:D

על כל הרגעים שהצחקת אותי,

שבילית איתי, שעזרת לי.

מארגז החול ß

עד לשנה האחרונה ליסודי.

אהבת אותי וראו את זה,

שיחקת איתי בגן. חיבקת אותי,

כמו אהבה של אחות.

אפילו יותר.

כמו אהבה של אמא.3>

את הבנאדם היחידי שאני סומכת עליו,

את הבנאדם היחידי שלא רבתי איתו

[אלה אם כן זה רק וויכוח על אם השיר שאנחנו שומעות הוא של QUEEN או לא.;P]

את החברה ה-א-מ-י-ת-י-ת שלי.

ואני חייבת לך את כל החיים שלי.

את כ-ל החיים שלי.

אני אוהבת אותך.

עדידי&מאיה&שיראביב-

יפות שלי. :D

גמלכן לא הספקתי להגיד תודה.

תודה על זה שאתן חברות שלי.

שאין לי אחרות מכן.

שאתן החיים שלי.

שאני יכולה לסמוך עליכן.

שאתן כאן בשבילי בטוב וברע.

באמת,

תודה.

אהובות שלי.3>

לשאר החברות שלי –

(מי שמגיע לה תודה, יודעת.)

תודה גמלכן, אני אוהבת אתכן. 3> #

אתן הכול בשבילי. ^ % @

LOVE <3 3>

לידידים המושלמים שלי.

איתיוצ'&נועמקה&קריה&איליוש&עמיתוווווש&יעקבי

אני חייבת לכם הכול 3<

אהובים שלי.

אני כל כך אוהבת אתכם.

אני כאן בשבילכם יום ולילה :D

מתי שבאלכם, פשוט תבואו.

תודה לכם, שאתם כאלה מושלמים.

3>

למשפחה שלי!@#%^&

לטלטול הקטנה,

היפה הזאת.

שקוראת לי מטומטמת כל היום.

אחחחחחח,

אני אוהבת אותה(:

היא כזאת יפה שלי(:

היא כזאת מושלמת(:

פשוט מושלמת, מ-ו-ש-ל-מ-ת(:

בלונדה קטנה כזאת, יפה אחת.

למאיוש הכוסית :P

חיחיחיחי יפה שלי,

אפילו שאנחנו רבות,,

אני תמיד אוהבת אותך3 >

יפתי :D

את הכול.

לליאורי המושלמת,

את כל כך יפה אני מתה עליך.

את הכי אחותי(:

חיחיחיחי LOVE YOU

3>

לאמא ואבא,

שלהם אני חייבת את כל עולם!

אני אוהבת אתכם מושלמים שלי.

בטוב וברע, אני תמיד אוהבת אתכם.

רק אל תשכחו את זה.

 

 

 

טוב סיימתי עם פינת התודה החופרת,

עכשיו הנושא?!

הוא3>. אני פשוט מ~ש~ת~ג~ע~ת בגללו.

הוא כזה מושלם שלי,

אבל למה הוא לא רוצה אותי?

כוסאמאשלו. Oo

למה הוא לא אוהב אותי?!

הלוואי הייתי יכולה לקרוא מחשבות, הלוואי.

זה היה פותר לי את כל הבעיות בחיים.(:

מאמי שלי מתוק שלי חיימ'שלי,

אני אוהבת אותך ואני גאה בזה . :D

 

 

אהבה, אפשר להגדיר בכמה וכמה מילים.

אהבה זה פרפרים בבטן,

התרגשות,

זיעה,

הורמונים XD,

צרכים מיניים.><

ועוד... :]

אבל דוגרי?!

אהבה, אי אפשר לדעת מה היא.

אפ'חד לא יודע מאיפה היא באהS:

מה היא רוצה, ומה המשמעות שלה.

איי איי איי. אהבה 3>

 

 

עוד משהו?

יש איזה משפט אחד שאני מאוד, מאוד אוהבת.

באמת, צריך להיות אופטימים,

לחשוב בצורה חיובית על דברים,

לחפש את הטוב שברע,

לחיות את החיים כמו PEACE GUY.

חיחיחיחי.

דוגרי?

העולם לא ממש יכול לחייך,

לעולם אין רגשות.

חחחחחחחחחחחח סתומה שכמותי. ;P

אבל תחייכו אנשים, :D

זה לא יזיק לאף אחד.

"אם אתה מסוגל להרים את הראש ולחייך,

אתה טוב יותר מ500,000,000,000 אנשים בעולם.(:"

אם אתם לא יכולים לחייך,

אני אגרום לכם לחייך.

ואם זה יקח הרבה,

זה יהיה בכוח ~ ! XD

תחייכו לחיים,

כי החיים יפים.

נכון?! (:

אחרי הכל,

החיים יפים,

ואני די אוהבת אותם.

אז מי שלא?!

סתם מפסיד :P

עדי, אם את חושבת שזה מצחיק,

אז....

חהחהחהחהחהחהחהחהחה,

לא. XD

שלנו, שלנו.

המעתיק?! יקבל פליק! (:

DON’T WORRY BE HAPPY

רוני אני אוהבת אותך.

אל תדאגו, תשמחו אנשים(:

 

 

 

זה כזה מבייש סתם לבוא אליו,

לתת לו נשיקה על הלחי וללכת,

כשהוא בכלל לא בעניין שלך.

זה כזה מבייש סתם לבוא אליו,

להגיד לו שאת אוהבת אותו,

כשהוא בכלל לא בכיוון שלך.

זה כזה מבייש סתם...

לאהוב אותו. 3/>

פשוט לזרוק את הלב לפח,

זה מה שמתאים לי עכשיו.

פשוט לזרוק אותו, את כל הרגשות.

את ה-כ-ל.

אוף אני כל היום חושבת עליו,

על המושלם הזה שלי.

אם לא יהיה לי אותו?!

אני אמות.

סתם לא, לא אמות.

אבל.. אני אהיה ממש, ממש עצובה.

וזה לא כיף להיות עצובה.

לא כיף ב-כ-ל-ל.

 

 

כל כך מתאים לי עכשיו ללכת לים,

ולאכול מסטיק.

מה כבר ביקשתי?!

ללכת לים עלוב וללעוס מסטיק עוד יותר עלוב?

אתם מבינים את החיים העלובים שלי?!

מ~ס~ט~י~ק לעזאזל!

וואי איך אני אוהבת את החורף הזה.

הוא כזה כיפי ונעים (:

או שנעים, או שקר או שקפוא :D

ואני אוהבת את זה.

אני אוהבת גם את ההרגשה שלי בחורף~!

אני אוהבת את הבלבול הזה,

האי-הבנה.

אני אוהבת את זה כל כך.

בקיץ הכול יבש כזה וחם,

הכול זיעה, הכול מגעיל~!

בעעעעעעעע. אני שונאת קיץ. :O

חוץ מהעובדה שאפשר ללכת לים,

וחוץ מהעובדה שאפשר ללכת לבריכה,

וחוץ מהעובדה שיש בקיץ את החופש הגדול,

כי אני פשוט שונאת בצפר!!!!!!!!!!!!

אהה דרך אגב,

אני רוצה ללכת ללמוד לנגן על גיטרה.

אני פשוט מתה על זה.

זה סקסי רוני, נכון? XD

חיחיחיחי. ^_^

הזכויות שמורות לי ולרוני ב-ל-ב-ד.

טוב בחזרה לחורף.

אני כל כך אוהבת את הגשם,

את ההרגשה, את הבגדים:

המעיל, הסווצ'רים, המגפיים והכול (:

ll18.gif image by _tribades_ll2.gif image by _tribades_ll12.gif image by _tribades_

 

 

מה עוד? \:

החיים שלי מסכנים.

כן, כן. ואני ל-א גאה בזה.

אני רוצה להקדיש מקום אחד לכמה ילדים חשובים לי.

בנות, סליחה שזה בלעדיכן, זה פשוט לחמודים שלי(: הבנים.

איתיוש 3>

הילד הכי מושלם בעולם.

הילד הכי יפה בארץ.

הילד הכי.

אני כל כך אוהבת אותך יפה שלי. אתה הכול בשבילי מאמי.

בלעדיך?? אני ממש כלום.

ממש –מ-מ-ש- כלום.

אתה כל כך חשוב לי, אהובי (:

מואה.

נועם 3>

אתה כזה מושלם שלי,

אתה כזה יפה שלי,

אתה כזה.. הכול(:

ואני כזה?

אוהבת אותך!

מושלם שלי(:

אתה הכול בובי.

עומר קריה 3>

הילד הכי מ~פ~ג~ר בעולם (:

אבל אותו? אני כל כך אוהבת.

יפה שלי?!

אתה כל כך חשוב לי מאמי.

אתה?! מושלם?! של מי?! שלי! & ^ @

אילי 3>

יפה שלי.

אני מתה עליך.

יפיוף שלי (:

מואה לאפיו.

ל א פ י ו. 3>

עמיתוווווווווווווווווווווש 3 >

סיוטים בלילה, הא?

חיחיחיחי אני אוהבת אותך חתיך.

אתה כזה בוביק.

ופופיק (:

חיחי סתומה שכמותי :P

אבל אני גאה בזה ^_^

יעקבי 3>

יפה שלי.

אני אוהבת מלא, מלא.

אתה הכול בשבילי מושלם.

לאב יו. :D

יפים שלי?!

אתם כל כך חשובים לי.

אני אוהבת אתכם 3>

אתם?!

הכל. 

 

 

פדיחות שקרו לי :P

 

פעם אחת אבא שלי היה צריך לקחת אותי מחוג שהייתי בו, ואז ראיתי אוטו כמו של אבא שלי ונכנסתי לתוכו. ומי היה שם? טוב נו, בואו נגיד שזה לא היה בדיוק אבא שלי =)

 

הייתי באילת והיה לנו ג'קוזי במרפסת. נורא, נורא התרגשתי! מה?! ג'קוזי בחדר שלנו?! אושר! שמתי על עצמי בגד ים ורצתי למרפסת. ובום? במה התנגשתי? בדלת הזכוכית הבלתי ניראת S:

 

(לרוני, טל גניש, מאיה ונוי חלי.)

עשיתי פן ובדיוק ירד גשם. אז הייתי צריכה ללכת עם הכובע של הסווצ'ר על הראש. והייתי ניראת כמו? בן? אז אמרתי כזה לכולן: "מה קורה בובות?" וזה היה מצחיק. אבל לא שמתי לב בדיוק, כי התחרפנתי לגמרי אז.. התחלתי להגיד לכולם ברחוב: "אנשי אחוזה היקרים, עשיתי היום פן ואיני רוצה לקלקל אותו." ואנשים כזה מסתכלים עליי ואני צועקת, כולי מטומטמת. XD

 

פעם אחת המורה קראה לי לפתור תרגיל על הלוח. קמתי מהכיסא והלכתי ללוח. ואז פתאום אני שומעת ילד אחד מהכיתה שלי אומר לי (בקול רם!): "אביב, החנות שלך פתוחה." ואני?! בשיא המבוכה סגרתי את זה. את "החנות" שלי.

 

טוב אין לי כוח יותר לכתוב פדיחות (:

מקווה שנהניתם מהחפירות XD

טוב אז? אני צריכה ללכת.

וסליחה על הפוסט הענק,

והחופר ^.^

אני אוהבת אתכם כל כך 3>

ואולי לכבוד 2008,

תגיבו לי 2008 תגובות?! (:

חיחיחיחי הלוואי.

טוב תגיבו המון,

כי השקעתי, המווווווווווווווווון!

Blowing Kisses

אוהבת המוווווווווווווווווווווווווווון,

אביבוש המפגרת.

נכתב על ידי אביבושש 3>> XD , 2/1/2008 20:53  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,746

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביבושש 3>> XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביבושש 3>> XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)