לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

החיים על פניי

בלוג אישי, יומן, תהנו=]]


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

סופסוף יום מהנה בבצפר:]]


להגיד ת'אמת? הימים הראשונים של בצפר לא היו ממש כיפיים.

אבל היום, היה ממש כיף!!

הצטרפו לחטיבה(אצלנו אין שכבות, יש חטיבות כמו: ג-ד-ה).

היום התחיל רגיל, מפגש ואז שיעורים.

בהתחלה היינו בלוגיקה וחשיבה. זה מה משעמם:/

ואז, שכחתי...

היו ועדות שלא באתי, הצגה, אומנות('דרך הצבע').

אבל בואו נגיע לחלק החשוב.

 

בזמן ההפסקה שחר(ילדה שהכרתי) ונעמה(החברה הכי טובה שלי) החליקו עלח הרמפה הכחולה, וככה הכרתי את שחרP:

היא ממש חמודה, גם נפגשתי איתה היום.

היא גרה בביניין, וכיף אצלה, היא עשתה לי 3 קעקועים, ושיחקנו מחבואים^^

 

היא מותק של ילדה, וחוצמיזה, היא שרה מדהים!! יש לך קול שממש מתאים לשירה

(ומה שמוזר שכאשר היא מדברת זה לא נשמע שהיא מסוגלת לשיר יפה).

 

 

+_+

 

זה היה היום הכי כיףך שהיה לי בצפר השבוע.0


עריכה

היא לא נחמדה כמו שחשבתי, היא ממש...... מעצבנת.

נכתב על ידי , 6/9/2007 19:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיגעון של אתמול בערב.


חח.. אז אני והמשפחה המצומצמת שלי שיחקנו במין כזה משחק 'תופסת' שרועי(אח שלי המציא).

אחרי שסיימנו, נכנסנו למקלחת.

שיואו, השתגעתי, ובצורה רצינית. צחקתי מכל דבר.

אמא שאלה אותי מה אני רוצה להוסיףך לאמבטיה.

אז אמרתי לה ברישמיות מגוכחת:

''מטבע... של 10 אגורות!''

אחרי זה חשבתי על הפקק של המרכך.

ואז על אטמי אוזניים.

בסוף החלטתי לא להכניס שומדבר לאמבטיה.

והתקלחתי:]]

נכתב על ידי , 3/9/2007 15:15  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צימרוני:]]


חח.. איזו כותרת מצחיקה, הא?

טוב, נעבור נושא:


נסענו לצימר שעתיים וחצי בערך.

שמעתי בMP3 בזמן הנסיעה, הבאנו אותו כדי שלא נסבול כל הנסיעה מהשירים הדפוקים של ררועי, האח הקטן שלי>,<

דרך אגב, נסענו לשם עם חברים.

כאשר הגענו לצימר קרה משו מצחיק: אנחנו הגענו כעבור דקה זוהר והדס, כעבור כמה שניות דודי ויפית, כעבור כמה שניות עוזי ויעל.

לקחנו מזוודות ואירגנו.

הצימר הוא ענק!

יש ג'קוזי, יש טלוויזיה עם ממיר, בקיצור מושקע!! גם יש ברכה קטנה וחמודה ליד.

טוב.. סידרתי את כל החפצים במקום, לבשתי בגד-ים יצאתי לברכה^^

הייתי כזה קצת עם חברים, ואחר כך יצאתי.

אכלנו ארוחת ערב והלכנו לישון.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++

התעוררתי בשעה מוקדמת.

אמא ואבא יצאו לצעדה, לכן שמרתי על רועי, בשיעמום.

כאשר אמא ואבא חזרו(אחרי כמעט שעה), היה טיפה יותר מעניין.

יצאתי החוצה ושמעתי בMP3.

החברים התעוררו ועשינו חיים משוגעים.

הלכנו גם לברכה, שיחקנו במשחק כזה שמזכיר כדורגלP:

טוב.. התייבשתי. כאבה לי הבטן, ובגלל זה הלכתי לישון.

ישנתי יותר משעתיים!

התעוררתי בערב והרגשתי הרבה יותר טוב.

אכלנו, היתה יומולדת, וזהו.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

להפך מהיום הקודם, התעוררנו מאוחר.

אכלנו ארוחת בוקר רגועה ושקטה, ואחרי זה->

ברכה!!

היינו כמ הזמן בברכה, ואז יצאנו להיתארגן ל'חזרה הביתה'.

יצאנו ראשונים.

הנסיעה הייתה ארוכה, והגענו בסופו של דבר.


זיהווו להיום, מקווה שתקרא[;

 

נכתב על ידי , 2/9/2007 15:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה




705
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאיה=]] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאיה=]] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)