לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

זאת לא הילה זה עשן של גראס מותק ..


כל אחד , והחלומות המטופשים שלו :) .

Avatarכינוי:  Hardcore panther ducky

מין: נקבה

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
26272829   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2012

הלוחם שלי


כמה שאני אוהבת אותך אין לי מיליםםם בכלל, אני עומדת מולך ואני חסרת מילים 
אין לי מילים לתאר כמה שאתה אהבת חיי, כמה שאני לא יכולה בלעדיך, כמה שאת הכל, פשוט הכל בחיים שלי.
וקשה לי, ואתה לא יודע . אתה לא יודע כמה שאני בוכה, כמה שאני משתגעת מגעוגעים, ואתה רק יודע שאני הכי גאה

אני הכי גאה בעולם שחבר שלי לוחם , ולא סתם, סטילן . 
וקשה לי שאנחנו מדברים רק פעם ביום
וקשה לי לראות אותך פעם באלוהיםיודעכמהזמן
וזה מחרפן אותי.

אבל הידיע שאתה שם, ועושה את מה שרצית, ואתה משרת את המדינה ולא סתם ... שאתה לוחם, הלוחם שלי 

אני לא יכולה להפסיק לחייך לשניה, ואני עומדת מאחרייך ומאחורי כל בחירה 
ואני אחכה לך.. אני אחכה לך תמיד. ולא משנה כמה רחוק תהיה, ולא משנה כמה קשה יהיה
אתה תשאר בליבי, אתה תהיה הלוחם שלי 3>

 

הגמדה שלך ♥

 



 

נכתב על ידי Hardcore panther ducky , 5/2/2012 21:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,348
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHardcore panther ducky אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Hardcore panther ducky ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)