לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מרחק נגיעה



Avatarכינוי: 

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

זהו, נגמר


נגמר החופש, היה כיף.

היה ארוך? קצר? לא יודעת, בגלל הנסיעה זה נראה לי ארוך אבל מצד שני קצר.

אם לא הייתה את הנסיעה החופש היה משעמם, היה לי פשוט כיף בנסיעה הזאת אני אוהבת את אמריקה.

עכשיו מביאים לי מטוס אני עולה עליו ועוברת לגור שם.

אבל אנחנו גרים פה וצריך להסתפק בזה...

עכשיו דף חדש, התחלה חדשה, בית ספר חדש ובגרויות =\

כל כך לא בא לי ללמוד, אין לי כוח.

בא לי עוד קצת חופש, רק עוד קצת. כשאני חושבת על זה מה עשיתי כל החופש?

רק את הנסיעה וחרשתי על כוכב נולד

עקבתי אחרי ישראל כאילו אני איזה בלש פרטי. חח

הוא כזה חמוווווווד אני מתה, כל האייפוד שלי עם שירים שלו מכל העונה בערך.

אולי זה ישמע מטומטם אבל הוא באמת גרם לי להקשיב למילים שהוא שר ולהבין.

אד השירים היפים שהוא שר בתוכנית ומתאים לרגע הזה של התחלה חדשה-

 

 

 הלאה
   ביצוע: רבקה זוהר
  מילים: קובי לורי
 לחן: יצחק קלפטר

באתי מעולם מלא ספקות ודאגה,
כל הזמן קורים דברים, אין זמן להירגע.
השנים חולפות וכבר חלף חצי חלום,
אבל אני עוד מחפשת מקום.

מבקשת דרך בין שבילים מפותלים,
בתקווה שיום אחד אבין את הכללים,
הסתובבתי די אך לא למדתי הרבה,
רק דבר אחד ידעתי יפה:

הלאה!
צריך ללכת הלאה,
לטפס למעלה,
ולא להרתע.
הלאה!
עוד ללכת הלאה,
רק ללכת הלאה,
ולא להכנע.

לא מצאתי את דרכי, ולא היה לי טוב,
פעם פעמיים כבר ראיתי את הסוף.
אך דווקא כשרגלי כושלות והכוחות כלים,
משהו קורא אליי מבפנים:

הלאה!
צריך ללכת הלאה,
לטפס למעלה,
ולא להרתע.
הלאה!
עוד ללכת הלאה,
רק ללכת הלאה,
ולא להיכנע.
 
 
 
אז מחר יום גיבוש וסופסוף אני אדע מי איתי בכיתה (:
נקווה לטוב, בהצלה לכולם.
נכתב על ידי , 30/8/2008 12:55  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נכטי(: ב-1/9/2008 22:52



8,774
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנכטי(: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נכטי(: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)