לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Trying to survive



Avatarכינוי:  Venomous2564

בן: 34

ICQ: 289433745 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

שיאללה מעדכן עם הרבה תמונות וזה


אוףףףףףףף נגמר החופש הגדול לא רוצה סעמקקקקקקקקק

היה כלכך כיף ):::::::::::::

מוזר שרוב החופש אפילו לא היה לי משעמם מזה O:

עבדתי כל הזמן ואחרי זהיצאתי וככה כל יום בערך XD

עבדתי בסופרלנד :D

בני זונות פיטרו אותי ): חירטטו עלי איזה חרטה שלא עשיתי בכלל המתקן הזה שבור בקושי זז ואני אשם

אבל על הזין שלי D: המפגרים שילמו לי כפול P: מוחעחחעחעחחעחעחחעחע

אז לא אכפת לי :D

יום אחרי שהם פיטרו הלכתי לעבוד במשרד החקלאות D:

גאד כלכך כיף שמה

לא עושה כלום כמעט רוב היום ישן לי  (ברצינות כאלו ישן וזה XD )

לפעמים מביא נייר או עטים או לא יודע מה למשרדים ועושה דואר P:

זה הכל בערך XD קיצר היה אחד הטובים D:

אמ לא יודע הכרתי מלא אנשים חדשים כאלה שמזה סבבה איתם וזה ורוב החופש היתי איתם XD 

חח חלא יודע מה עוד לספר XD אין הרבה דברים מיוחדים אמ

קניתי נרגילה חדשה יפה כזה וזה D: קראתי לה סיוון לכבוד סיוון 3> חחח (מוזר אה? XD ) סיוון לשלטון! חחח רק היא תבין D:

אמ פעם ראשונה השתכרתי החופש ): לא הקאתי או משו אבל היתי מסטול מהתחת חיבקתי עמוד באמצע רוטשילד בחזרה הביתה >.<

לא כיף XD היה האנגעובר עצבני אחרי זה

חחח אבל חפיף D:

אמ ראיתי גם מלא אנשים שלא ראיתי מלא זמן וזה O:

רוני ואל 3> חחח כמעט נתקעתי בתל אביב לפני כמה ימים כמו מפגר יצאתי מכיכר רבין בערך ברבע ל12 הגעתי לתחנה מרכזית ב15 דקות לא יודע איך שאני כולי מסטול נוסע על הסקייט עקום וזה שאלתי תאילנדים איך מגיעים והם הבינו אותי D:

אגב קניתי סקייט חדש O: יענו קרש וגלגלים חחח בלי צירים וזה אין כסף XD

ווואי וואי מזה אני חופר רצח אה XD אבל אתם יודעים מה?XD

על הזין שלי:D עד שאני מעדכן וזה XD טוב נו כל עדכון שלי זאת חפירה מוחעחחעחע אבל אתם יודעים מה P:

אממממממ אממממממממ אין לי עוד מה לספר XD

היו צחוקים היה חרא לפעמים עצבים אבל רוב הזמן היה כיף D:

אז אין לי תלונות 3> רק חבל שהוא נגמר ):

יאללה עולים ליב ואז מתגייסים!@# אההההההההה לא רוצה ): ישר בסוף בית ספר ליתגייס ): 27.7.09

יאללה עכשיו לסיים עם הפסיכומטרי המזדיין בתחת הזה שחופר כמו לא יודע מה וזהו D:

אה וסעמק תקעו את הכיתה שלי ועוד שתי כיתות בבניין של היודים אוף איזה עצבים

כאלו בואו נדפוק את הדפוקים רחוק מכולם שלא יפריעו, זונות

חחחחח היו עוד דברים החופש שלא כדי שאני אספר פה כי לא נעים וזה P:

אז אני אשמור לעצמי ולאנשים שיודעים מזה XD

 

 

יאללה הגיע זמן לתמונות :D

אה אה נרגילה החדשה תיהיה ראשונה D:

חח ורואים את הסקייט מאחורה P:

 


 

ועכישו סתם תמונות כזה D:

 

סתם עשיתי רוח עם הפן וזה נראה מגניב אז צילמתי ):


 

קוקו סטיייל D:


 

אימו סטייל D:


 

מוגבל סטייל?



רוסי סטייל?




יאללה תעזבו אותי מה אתם רוצים?XD



אני וואלD:



 

סמוקינג D:


 




עוד סמוקינג D:





ייאללללה עכישו תגיבו לי בסטייל D:

אגב לכל מי שיש משו נחמד להגיד פשוט מוזמן לצאת D:


 

נכתב על ידי Venomous2564 , 29/8/2008 20:59  
47 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





12,951

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לVenomous2564 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Venomous2564 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)