לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פתח תקווה

בתי הקברות מלאים באנשים שמתו

Avatarכינוי:  עורב שחור לבן

בן: 44





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2010

We worship you almighty testicle


"אז מה, מיליוני אנשים מאמינים , כולם טועים ורק אתה צודק?" הטיח בי בעצבים הבחור הדתי שיש לידי בכיתה.

"אז על פי מה שאתה אומר זה עניין של כמות? יש לך בעולם 1.3 מיליארד שמאמינים מוסלמים שמאמינים ששהיד עולה לגן עדן ממתינות לו 72 בתולות, 1.3 מיליארד זה יותר מ15 מיליון"

"אתה לא מבין כלום, בגלל אנשים כמוך אני שונא חילוניים" הטיח בי שוב החבר והלך לשבת במקום אחר.

 

 

למה אני מספר לכם את הקטע הזה, אני מספר כי החלטתי להקים דת חדשה,וכמו שחברי אמר לי שמיליוני אנשים לא טועים, כולי תקווה שבעוד 2000 שנה אנשים ילכו אחריי במיליארדים כמו שהלכו אחרי ישו, מוחמד או משה.  מכיוון שיש כבר בעולם אלפי דתות פעילות שונות אני בטח לא יוכל לחדש שום דבר, מה שאני יכול לעשות על מנת לשמור על סיכוי הצלחה סביר זה להצמד לעקרונות הבסייסים של הדתות (אני לא בא להמציא את הגלגל פה, או במקרה הזה את הדת) כגון:

1. סיפור בריאה

2. היררכיה סמכותית

3. בתי תפילה וקמעות והלכות

 

 

1

"מנקודה סינגולרית אחת נברא הכל , בנקודה שכנו החושך והאור, הגבוה והנמוך , הרע והטוב, הגדול והקטן , הזמן והמרחק . לא היה ניתן למדוד את משך הזמן שנקודה זו היתה עצורה וסגורה. ראשית שיחרר מהנקודה את החושך, אחרי ברא האשך הגדול נקודות נוספות קטנות במרחב אין סופי, אחרי זה שיחרר האשך את האור, האור שהשתחרר נע במהירות אי סופית אל עבר הנקודות האחרות והדליק אותם, והם היו למשואות תלויות בחלל. אחרי שיחרר האל הגדול את הטוב והרע , את הגדול והקטן, והזמן והמרחב. המשואות הפכו לשמשות והאור והמרחב הפכו לכוכבים, ויזרע האשך מיליארדי כוכבים" כשהעולם פוסל יצאו מהאשך מיליוני זרעים שהתפזרו בכוכבים. הם היו בעל החיים הראשון, האדם.

2

כשנבראו בני האדם הראשונים הם עבדו את האשך הגדול, חלק נבחרו להיות כהנים , כהני האשך הגדול מינו נציגים בכל חבל ארץ, על כס הקודש ישב הכהן הגדול שתיקשר ישירות עם האשך הגדול, כל האנשים היו מחוייבים להאמין באשך הגדול ולכן כבר ברחם היו נוהגים המאמינים ללחוש לעובר דברי תורה וקודש.

3

בכל עיר הוקם מקדש גדול אחד ששם כהני האשך היו נפגשים פעם בירח מלא לתפילות, לשאר המאמינים באשך נבנו מבני תפילה מחימר . בכל בית מקדש היה ספר תורה בצבע גוף , הספר כוסה בשערות שהזיכרו שיערות ערווה , ביום התשיעי בכל חודש (חודש נמשך 72 יום) נהגו המאמינים לשרוף קש ותבן . היו זרמים קיצוניים יותר

שנהגו לאסוף קציר ולפזר בביתם , שערות סבתא היה המאכל הקודש, נהגו לאכולו ביום התשיעי יחד עם תירס חם . חל איסור לשתות מוגז, ההסבר כמובן שלא היה גז בנקודה הראשונית ולכן אסור להנות מדברים שלא היו קיימים בראשית הזמן. בזמן תפילה על הגברים היה לגרבץ לפחות 3 פעמים ולהגיד אמן ,נשים היו פתורות ממנהג זה (טוב נו, כי אתם יודעים למה).

 

 

זהו ביינתים , עכשיו זה החלק שלכם , מאמינים יקרים, לכתוב ולהוסיף בשורות, פרשנויות, פסקי הלכה וכד'

 

ואימרו...

אשך!

 

 

 

 

נכתב על ידי עורב שחור לבן , 27/6/2010 14:08  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פסימי? ריאלי!


אנשים שמכירים אותי תמיד אומרים לי שאני פסימיסט, רואה שחורות וכד'. אני תמיד עונה שאני פשוט ריאלי.
להסתכל למציאות בלבן שבעיינים ולהגיד "הכל לטובה" או "בעזרת השם" לא כוס התה שלי, ולא בגלל שחום איימים כרגע לתה
אלא שמבחינתי האנשים שאומרים את המילים הנ"ל הם אנשים שפשוט מנותקים מהחיים, הם ג'אנקי של אופטימיות במקום שבו האופטימיות
באמת באה במנות קטנות. כשבאים לנתח מצב נתון של מדינה צריך לבוא בגישה ריאלית, לא אופטימית ולא פסימית. מתוך הניתוח
אפשר להגיע למסקנות לכאן או לכאן.
האירועים שעוברים על ישראל לאחרונה (בעיקר מאז עלייתה של ממשלת נתניהו המהוללת) מחייבים ניתוח והסתכלות רחבה.
כמובן שאין לי שום קישורים אמיתיים לניתוח שכזה אבל אם יש משהו שאני יכול להעיד על עצמי זה שיש לי  יכולת ניתוח
גבוהה, אולי מתוך אינטואיציה, אולי מתוך יכולת להסתכל מחוץ לקופסא . ברוב המקרים שנאלצתי לנתח מצבים צדקתי.
יצא לי לחשוב על זה המון לאחרונה, חשבתי על הבעיות הקיומיות של ישראל. אני לא חושב שקיימת מדינה מערבית שניצבת
בפני כ"כ הרבה אתגרים קיומיים כמו מדינת ישראל, חיצוניים ופנימיים. השאלה היא אם ישראל מסוגלת להתגבר עליהם או שנכשל
וההיסטוריה תחזור על עצמה.
 
1. התחום הביטחוני - כנראה שהאיום הקיומי הגדול ביותר, רוחות מלחמה מנשבת מכל כיוון, ועכשיו נוספה לנו צרה חדשה בדמותה של טורקיה.
האפקט של המשט האחרון כבר ניכר, ומי יודע מה צפוי עוד בעתיד, מדרום החמאס מתמחש בקצב , מצפון החיזבאללה כבר ממזמן נהפך
למחסן טילים עצום, ממזרח אירן ממשיכה בתוכנית הגרעין. מזל שיש ים ממערב, אחרת גם ממערב היתה צרה .
העבר מלמד שישראל לא ישבה בשקט כשאוייבת ניסתה להגיע לנשק אטומי (ע"ע עיראק וסוריה), ההנחה שלי שגם הפעם ישראל לא תשב
בחיבוק ידיים ותתן לאיראנים להגיע לאטום, בסוף נאלץ לתקוף, ומכאן הדרך למלחמת עולם שלישית קצרה מאוד. רק תחשבו רגע על הסנריו הזה.
ישראל שולחת עשרות מטוסי קרב למספר יעדים ברחבי איראן , במקרה הטוב נעשה נזק כבד לאותם אתרים שהופצצו ונצליח לעכב את תוכנית הגרעין שלהם בכמה שנים, במקרה הרע, מספר רב של מטוסים בכלל לא יגיעו ליעדם ואחרי שיתפזרו ענני האבק ותכבה האש מעל האתרים נגלה שתוכנית
הגרעין האירנית בקושי נפגעה.
התגובה האיראנית , ובניגוד לעיראק וסוריה ... תהיה תגובה איראנית, יכולה להיות הרת אסון, ישראל תהפוך בין רגע למטרה למאות טילים שישוגרו מהחיזבאללה ומהחמאס, איראן גם היא תשגר עשרות טילים אם לא מאות , כל שעל בישראל יופצץ ויופגז עד אפר.סוריה תוכל לנצל את המצב ולבצע מחטף. הערבים הכל העולם יתחילו להתקומם, מהומות עם עשרות הרוגים באירופה, באסיה באמריקה, מדינות איסלאם נוספות עלולות לנצל את המצב ולהכנס למלחמה איתנו בטיעון שזאת ההזדמנות לחסל את ישראל סופית,המלחמה יכולה להמשך חודשים ארוכים שבו העורף יספוג אלפי אבדות, הכלכלה הישראלית תקרוס יחד עם כל המוסדות האזרחיים שלה, תוצאות המלחמה יכולים להמית אסון כ"כ אימנתי שספק אם נתאושש ממנו.
 
2 תהליך השלום - או יותר נכון חוסר תהליך שלום, זה הולך ונראה שלעולם נמאס מישראל, הגיבוי הבין לאומי אם נשאר כזה נסדק, אפילו וושינגטון כבר לא תומכת כבעבר, הפלסטינאים נישאים עם רוח גבית מהעולם עלולים להקשיח את עמדותייהם שגם ככה לא היו גמישות וזה בלשון המעטה.
הקהילה הבין לאומית בלחץ הערבים בעולם מובילים קו אנטי ישראלי פראי ובסופו ישראל עלולה למצוא את עצמה כמדינת אפרטהייד, דבר זה יביא
לבידודה של ישראל בעולם, כלכלת ישראל תקרוס, לא יהיה ייצוא וייבוא, ישראל תתקשה לצאת מהמשבר ותכנע לדרישות העולם להסכם שלום בכוח.
ממשלת אולמרט ניהלה 2 מלחמות והרגה אלפי ערבים והעולם תמך כי הממשלה אמרה את הדברים שהעולם רוצה לשמוע. ממשלת נתניהו אם לפעמים בצדק ולפעמים לא בצדק משדרת שהיא לא רוצה להגיע לשלום. חזון הימין והשמאל הקיצוני קרוב מתמיד, מדינה דו לאומית, מדינה שבה לערבים הפלסטינאים תהיה זכות בחירה , וברגע שהם ילכו להצביע הם יהיו הרוב , וזאת תהיה סופה של המדינה היהודית, אם רוצים להבטיח
מדינה יהודית צריך לשאוף ל2 מדינות ל2 עמים. לא תהיה ברירה אחרת
 
3. האיום הדמוגרפי - בדיוק השבוע החרדים הוכיחו לנו שאם הוא רוצים הם יכולים להיות יופי של צבא, כמו חיילים התפקדו באלפים לאם כל ההפגנות.
בעוד 20 שנה על על 4 ילדים שיעלו לכיתה א' 3 מהם יהיו חרדים וערבים. אלה אוכלוסיות חלשות במכוון, החרדים לא לוקחים חלק פעיל בחברה הישראלית באף אספקט, הם יונקים מברז התקציב ובעוד 20 שנה החברה החילונית , או החברה העובדת לא תוכל להחזיק אותם, המקרה של יוון בא
בזמן ללמד אותנו על הסכנה . אותו כנ"ל לגבי הערבים הישראלים, אם לא נמצא דרך לשלב אותם יותר בחברה , התוצאה תהיה זהה לזו של החרדים.
 
 
 
 
- אסונות טבע מתרחשים בשניות , לאסונות מהמין האנושי לוקח שנים -
 
 
 
 
נכתב על ידי עורב שחור לבן , 19/6/2010 11:32  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





15,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ספורט , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעורב שחור לבן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עורב שחור לבן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)