לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סתם עוד בלוג


היא לא מחפשת צומי ולא רוצה תגובות. רק למצוא מקום לברוח אליו..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

אמון


 

האם איי פעם בגדו באמון שלך?

כן. לפני שנה בדיוק. ובענק. אני זוכרת את השוק הזה, את הסטירת לחי הענקית הזו. הייתי בטוחה ואז הם העיפו אותי. הפצע עדיין לא נרפא, ובטח שגם לא הגליד. למרות שעברה כבר שנה..

 

אם כן, כיצד הרגשת?

בכיתי, כמובן. בכיתי לאמא והיא לא ידעה מה לומר. אמרה שזה הכל ההורים עושים ואנחנו סתם בובות על חוטים.

אז היא התקשרה לאח שלה ואני רציתי לקבור את עצמי. לא יכולתי להביט להם בעיניים...

 

האם בגדת פעם באמון של מישהו?

אני משתדלת שלא. אבל כן, עשיתי את זה בלי כוונה, ואולי עם...

האמת היא, שמתי שפוגעים במישו בלי כוונה אז זה הכי כואב, כי לא יודעים בכלל שפוגעים בו ואז פוגעים בו יותר קשה ויותר עמוק...

 

למה לדעתך צריך אמון?

כדי שאנשים יוכלו לסמוך על אחרים שיעזרו להם ולא לעשות הכל בעצמם, וכדי שאנשים יוכלו לחיות בעולם בלי להסתובב כל היום עם חליפות מגן..

 

מה לדעתך משמעות המילה אמון, ביחסים בין חברים או משפחה?

שאפשר לספר בלי לפחד שיעבירו הלאה.

 

על כמה אנשים את סומכת ללא עוררין?

ללא עוררין? על אף אחד..

 

כמה אנשים, להערכתך, סומכים עלייך?

יותר מידי..............

 

האם את נוטה להאמין לאנשים בקלות?

אם זה נשמע אמין אז כן. אבל אם אני כבר יודעת את האמת אז לא.

 

עד כמה אמון הוא דבר חשוב עבורך?

לא ממש חשוב. אפשר להסתדר גם בלי לתת אמון באף אחד..

 

האם בינך לבין הורייך שורר אמון חזק, או שהם לא סומכים עלייך?

ההורים שלי סומכים עלי בעיניים עצומות, אבל אני לא סומכת עליהם הכי שבעולם...

נכתב על ידי nana , 24/11/2007 21:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  nana

בת: 32





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnana אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על nana ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)