לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


שמש.

Avatarכינוי:  By Myself.

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

So far.


מפליאה ומאיירת חיי בכל עת
מנשימה את נשמתי
משמיעה את הגיגיי

יש בי אהבה בלי די

ימים כלילות רק רוצה לא להיות
למתנה, המתנה המותנית באהבה
נשמה חשוכה
תן לי אותך ולא רק אם
תן אהבה בלי תנים בלי תנאים

So far, you see the sky
You cry, you don't know why
Its joy, its happiness
The rainbow makes you feel high
So far, you see the sky.

אולי אלבש גלימה זוהרת
אגדיל עקביי ארחיב מימדי
גם זה לא ישמיע אותי וודאי
ואם אקפוץ לגובה מעבר לאופק
אולי גם זה לא יזיז להם את הדופק
מה עוד אעשה כדי לעלות
הדרך שלי, לעבוד, לעבוד,
לאבד לאיבוד,
כל שביקשתי לתת הלך לאיבוד
האם אתרסק ואתפזר לאנחות
או כך ביקום ממשיך להיות
ודרך ארוכה מתישה וקסומה
ולאן?
אינני מקבלת אותה
אולי חשבתי קצת יותר מדי
עלי לעשות דרכי
שכחתי קמעה
אני סתם סתם
מהלכת על פני האדמה
לא חזקה בעוצמה
מתבזבזת על עוד קפה בבוקר
או ללכת לסרט
הבריחה מאהבה עצמית גורלית
כל שאבקש לקבל התפזר באוויר
המביא לא מביא לנשמה
זה

So far...

מפליאה ומאיירת חיי בכל עת
מנשימה את נשמתי
משמיעה את הגיגיי

יש בי אהבה בלי די

ימים כלילות רק רוצה להיות
למתנה, המתנה המותנית באהבה
נשמה חשוכה
תן לי אותך ולא רק אם
תן אהבה בלי תנים בלי תנאים

אהבתי את השיר (=

 

"מישהו שיסחוף אותך מרגלייך"

המישהו הזה, זה אתה

אבל לא סחפת לצד הנכון

אבל טוב לי ככה

טוב לי איתך.

אני יודעת שיבוא יום

שמישהו יסחוף אותי

אל

האהבה.

אבל לא בזמן הקרוב.

טוב לי.



נכתב על ידי By Myself. , 18/9/2007 15:23  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כל כך מבולבלת.

הינה זה מתחיל

כמו בחלום

כמו בעיניים

קל לראות

כל כך הרבה רמזים

שזה יקרה.

חכיתי לזה בציפיה

ועכשיו?

שכזה מתחיל

לא בטוחה כבר בעצמי.

 

 

חשבתי שאין לך זיכרון טוב

מה קרה פתאום?

נזכרת

אני יודעת, תמיד ידעתי

הכל בשביל להכאיב לי

אבל זה לא

לא כאב ולא כואב.

 

 

זה יכול לקרות החודש

חודש הבא

בעוד חודשיים

סוף 2007

יהיה טוב

אבל הדרך תהיה ארוכה וקשה

אבל אני מאמינה בך. את חזקה.

את רק לא פונה לדרכים הנכונות.



נכתב על ידי By Myself. , 15/9/2007 16:35  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז מה שנה חדשה?P=


אני יכולה לומר שהשנה הזאת היית מ ד ה י מ ה.

מילה אחת אבל עם כל כך הרבה משמעות בשבילי.

התבגרתי כמו כל שנה.

השתנתי.

ואני אוהבת את זה

ומי שלא...חבללל

כי אני שמה זין. (חעחעחעחע)

 

השנה התחילה עם חיוכים של ניצחון.

כי ניצחתייי!!! אבל הניצחון האמיתי יגיע רק בסוף 2007

אבל השנה, השנה הסתיימה עם חיוך גדול, ענק!!!

על הפנים.

למדתי כל כך הרבה דברים השנה.

 

אפשר לומר שחזרתי לעצמי אחרי שנה שלמה וארוכה.

בעיקר החיוך חזר...

השינוי הזה שכל כך דאגתי לו... שכל כך לא מצאתי את עצמי בו,

ששאלתי את עצמי כל כך הרבה פעמים איפה אני ה"ישנה"

כנראה שבזמן הזה- של השינוי.

מחקתי מעצמי את התכונות שלא אהבתי.

 

כל יום אני קמה עם חיוך.

נכון יש ימים שלא אבל זה חולף מהר

כי למדתי לשלוט בכאב, בעצב

ואולי בעצם בעצמי.

 

אני מקווה ובטוחה שהשנה הזאת תהיה אפילו יותר טובה

מהשנה שחלפה.

אפילו שהשנה הזאת היית באמת אחת השנותתת P=

 

 

שנה טובה [:



 

נכתב על ידי By Myself. , 12/9/2007 15:21  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBy Myself. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על By Myself. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)