לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

גם ארנבת תמימה תנשוך את מי שידחוף אותה לקצה.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008

להיות קלישאה


אני רוצה להיות קלישאה

בבית גדול וגדר לבנה

לאכול בריא

להשתזף בגינה

להיות כל תו באותה מנגינה

אני רוצה להינשא לאיש

לאהוב את האיש שאשא

לקנות בגדי מעצבים

ולהיות רזה ויפה

לא איכפת לי להיות רגילה

או לפחות

מה שכולם רוצים להיות

אני רוצה להיות קלישאה

עם שלושה ילדים

ואלבומי משפחה

 ארוחות של שישי

ובעל שיקרא לי אשתי

שתי מכוניות

ועבודה נחמדה

אני רוצה להיות אהובה

לטייל בעולם

לקנות אונייה

לקרוא ניטשה בשעות צהריים

להתעמל לפחות פעמיים

להיות ידועה בחברה

להיראות מצוין גם בגיל השיבה

ולא איכפת לי להיות רגילה

או לפחות

מה שכולם רוצים להיות

אני רוצה להיות קלישאה

 

 

 

 

לא באמת חזרתי. סתם ביקור קצרמר.

נכתב על ידי בלאנש , 23/2/2008 00:23  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  בלאנש

מין: נקבה




565

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבלאנש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על בלאנש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)