לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


מה שאתה נותן לעולם, זה בדיוק מה שתקבל בחזרה.

Avatarכינוי:  Funny.Ski.Bunny

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2008

- קץ העולם, או לא? -


א' כל, אני רוצה לציין שלא עדכנתי הרבה זמן,
ואני לא הייתי מעדכנת אם לא הייתי
נזכרת בניסוי של סוף העולם שלא מפסיקים
לדבר עליו... \ :
קיצר אין לי כ'כ כוח לבלוג,
לא כזה בא לי לפרוק.
התחלנו את כיתה ט',
החליפו לנו כמעט את כל המורות,
לקחו לנו חצי כיתה, והוסיפו ילדים חדשים,
שזה קצת טוב וקצת לא (:
אין הרבה חדש,
בא לי חופש. שוב.
ואני לומדת ר-ק 8 ימים. שזה קצת.
האמת? כשחושבים על זה,
הייתי מעדיפה שהחדשים לא היו מגיעים,
והיו משאירים את הכיתה כמו שהיא הייתה בכיתות ז'\ח'.
זה די מאכזב.



הממ לנושא אחר...
מחר אמורים לנסות ניסוי ענק
שהמציאו, שיכול לגרום לסוף העולם,
ויכול להשאיר את המצב כמו שהוא.
למי שעדיין לא שמע:
בגבול שבין צרפת לשוויץ,
מנסים לבדוק מה בדיוק קרה אחרי בריאת העולם ועושים
את זה ע"י התנגשות חלקיקים
אחד בשני כמעט במהירות האור.
בגבול שבין צרפת לשוויץ,
ככה שעל ההשלכות שמעתם. הכתבות
על הנושא הזה מציפות את כל גוגל \ :
ולא רק אותו.
הרבה מאוד אנשים מתנגדים לניסוי הזה,
אבל בתאכלס???
תודו שהייתם רוצים לדעת אם הניסוי יצליח או לא.
בלי קשר לתוצאות, אני למשל הייתי מתעניינת במה שהיה קורה,
ואיך ולמה וכו'.
כל הבצפר שלי מדבר עכשיו על הניסוי הזה,
שמכונה 'ניסוי סוף העולם', או 'המפץ הגדול'.
אני אפילו לא יודעת למה יותר להאמין,
לזה שיש סיכוי של 50% שכולנו נמות,
או לזה שהסיכוי שהניסוי הזה יצליח הוא 1% בקושי.



לא הייתי רוצה שזה יהיה הפוסט האחרון שלי,
או בכללי היום האחרון שלי על פני האדמה \ :
קיצר בואו נקווה לטוב 3 >





נכתב על ידי Funny.Ski.Bunny , 9/9/2008 14:50  
34 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Pablo Honey ב-31/5/2012 00:26
 





3,953

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFunny.Ski.Bunny אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Funny.Ski.Bunny ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)