לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אופטימיות זהירה

Avatarכינוי: 

בן: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2010    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




הוסף מסר

7/2010

יהלומים לנצח


אני חיי יותר מידי.
בצבא היה לי יום שהחלטתי שהאני עומד למות, מאז אני חיי בתחושה של עודף זמן.

זה היה בתחילת הצבא, דיי קרוב ליום הולדת 19 שלי, עברו 10 שנים מאז ומידי פעם אני נזכר.

נהנתי מהחיים לפני התאריך הזה, אני יודע שזה היה אחרי הסילבסטר ולפני הנסיגה מלבנון, אני יודע שזה היה יום שבת, אבל את התאריך אני לא זוכר, למרות שאני מתייחס לתאריך הזה כיום הולדת נוסף.

מאז הצבא, טיילתי, עבדתי, למדתי, תואר ראשון, סיימתי לפני שנתיים, השבוע הלכתי לקחת את התעודה, את התואר השני אני מסיים בשבוע הבא.
לא בא לי על תואר שלישי.

הקטע של להיות אנושי תמיד עניין אותי, גם בגיל 15 התאמנתי על להגיד שלום לאנשים כדי שיראה כאילו אכפת לי מהם.
אני אוהב שיש לי ידידות.
מפריע לי שאין לי חברה כבר חצי שנה, שזה מפריע לאנשים סביבי, מבחינתי אני יכול לחיות ככה....

אבל מה המטרה של החיים, אם המטרה היא להתרבות, אז אני מפספס את המטרה.
אם המטרה היא להנות, אני לא בטוח שאני נהנה כל הזמן, אני נהנה מעבודה, אני נהנה ממסיבות, מלהיות בים עם חברים, אבל הכי אני נהנה להיות לבד.

עוד שבוע אני אסיים את התואר, אלך לעבוד בעבודה חדשה, כדי להוכיח שאני יכול, אחרי שהוכחתי את זה בתיכון, בצבא, בתארים שממש לא מעניינים אותי, חוץ מנקודות ציון, אם משהו היה לפני, בזמן, אחרי התואר.


היום ישבתי עם משהי שאמורה לשנוא אותי, הייתי רשע, בשביל לבדוק את הגבולות שלי, שלה.
דיברנו כמו אנשים נורמלים.
הצטלמתי איתה ואמרתי לחבר שלה שיצלם תמונות כאילו היא חברה שלי.

לה סיפרתי שזה בשביל להרגיז משהי ששונאת אותה, לי נראה שזה בשביל להרחיק משהי שמתקרבת אלי.

נכתב על ידי , 25/7/2010 00:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אם יש לך סבלנות


כמה דברים שרציתי לומר...

אם בא לך לבוא למסיבת טבע, אני מזהיר שבמסיבה ,אני יהיה בראש שלי, לא בטוח שאני אשאר בסביבה, אולי אני אכיר משהו מעניין אשב לדבר, אולי אני ארקוד כל הלילה ויכול להיות שאני ארצה לישון, אם את באה תמצאי שם דברים שתהני מהם
לא מעניין אותי מה בדיוק.

אני שפוי מידי בשבילך, אני רואה דברים בצורה מתמטית, כן או לא, כדאי או שזה בזבוז זמן
ואת חייה את החיים הנורמלים
בכל פעם שאנחנו נפגשים, יש את השניה הזו שאני רואה שאת לא מבינה אותי ואז אני הולך.

קשה להסביר
ההגיון שלי שונה,
בשבילי זה הגיוני לקחת הלוואה בשביל להשקיע באופציות, על מניות.
בשבילך זה הגיוני לעבוד בעבודה שאת לא אוהבת, ללמוד מקצוע שלא מעניין אותך בשביל להתקדם בעבודה הזו ועוד 40 שנה לצאת לפנסיה.

אני עובד, כל יום עושה משהו אחר, לרוב לוקח משכורת, כמה שאני צריך, אין לי לאן להתקדם בעבודה, אני המנהל, הבעלים, לפעמים העובד הזוטר, לפי הרצון שלי.
יש לי רצון מסויים לעבוד בצורה מסודרת, אצל משהו אחר, שיגיד לי מה לעשות ובסוף החודש אני אקבל שכר שאני אתלונן שאין לי מספיק כסף.

היום, אחרי חודשיים של ירידות בשוק ושבוע של עליות, התיק שלי נזכר לזוז, לכיוון הנכון, אולי זה לא היה רעיון טוב להשקיע רק ב10 מניות,
זה לא אומר שלא עשיתי שטות, אבל הרעיון ההיה הגיוני, סטטיסטית, השקעה ב 10 מניות מנטרלת את הסיכון להפסד מעבר להפסד השוק ב 90%, מחוץ לסטטיסטיקה, התיק שלי ירד ב 30-40 אחוז בחודשיים האחורנים ועלה 5 אחוז היום.

רציתי לשאול אם את רוצה לרדת למדבר, בעוד שלוש חודשים,
כן, את זה אני מתכנן מעכשיו, אם עוד שלושה חודשים אני יהיה בארץ אני אסע.
יהיה כייף.

סוף השבוע מתקרב, סוף התואר מתקרב, גיל 67 מתקרב, אולי אני אטוס להודו, אסע לצלול, בא לי לעשות צניחה חופשית.
ניתן לתיק עוד כמה שבועות, אם הוא יכפיל את עצמו אני אסע, אם לא, אני בכל זאת אסע.
נכתב על ידי , 14/7/2010 00:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אני לא יודעת למה, בלילות אני לבד, לא נתתה לי אף אחד.


איפה היינו, ומה עשינו ?

שלוש חודשים שלא כתבתי, מוזר.
בזמן האחרון יותר קל לי להכיר אנשים חדשים, בשבוע האחרון נוספו לי עוד 10 אנשים לפייסבוק, הייתי במסיבת טבע, נסעתי לשם עם חברים ומשהי שמוצאת חן בעיניי.
במסיבה הכרתי שתי בנות מעניינות, ישבתי עם כל אחת מהן כמה דקות והיה כיף, גם אם לא הייתי מכיר אף אחת, נהנתי מהמסיבה.

עם החברים יש לי בעיה, אחד מהם כל הזמן מלכלך על הבחורה שנסענו איתה, בחורה חופשיה, כיפית, עושה מה שבראש שלה והיא באה איתנו כי אני ביקשתי ממנה.
בהתחלה חשבתי שהוא מספר שמועות עליה, אחר כך הבנתי שהחיים שלו לא משהו והוא מפיץ שקרים, כמו ילד שמושך למשהי בצמה.

אתמול דיברתי איתה והיא אמרה שהיתה לה הרגשה לא טובה איתנו, זה בעיתי.


חבר אחר שהכרתי לפני חודש בערך,
בן אדם שמתחיל לדבר עם כל מי שהוא רואה, דיי מוזר, אבל כשהייתי איתו התחלתי עם משהי חמודה,
היה לנו ערב מאוד נחמד ואז יצאתי איתה.
הדייט היה ממש גרוע, הבחורה משעממת- ממש משעממת.
היא אסור לי לדבר איתה, הבעיה התחילה כשהיא התחילה לדבר, לפני זה היא הייתה ממש מעניינת.

החבר הזה הוא זמני, הוא אומנם מתחיל לדבר עם כולם, אבל אחרי זמן קצר אנשים שונאים אותו
כשאני איתו, בחורות מתחילות איתי, אולי בגלל שאני נראה יותר נגיש, אבל הוא הורס, אומר דברים מעליבים ונוגע באנשים בצורה ידידותית מידי.



חוץ מזה, כנראה הסיבה שבגללה פתחתי את הפוסט הזה
קולות מהעבר...
זה התחיל ביום שיצאתי לדייט עם הבחורה המשעממת,
הייתי בפאב עם חבר, קמתי בשביל לנסוע להיפגש איתה ופגשתי אקסית, הכי ארוכה שהייתה לי, חודשיים יותר מידי.

שבועיים אחר כך, פגשתי משהי מהתואר הראשון, שהייתי ממש דלוק עליה, רציתי לצאת איתה, הזמנתי אותה כמה פעמים והיא דחתה אותי.
בצורה מאוד נחמדה, אבל התוצאה נשארה.
והשבוע, עוד משהי מהתואר הראשון, משהי שהייתה ידידה ממש טובה, שבחודשים האחרונים של התואר בזבזתי את הזמן שלי עליה ובאיזה שהוא שלב התחילה לסנן אותי, בלי סיבה הגיונית, שלחה לי מייל.

התגובה הראשונה שלי הייתה להגיד לה ללכת להזדיין, כמובן שעשיתי את זה, אחר כך החלטתי לבדוק מה היא רוצה, שלחתי לה הודעה, למרבה ההפתעה היא לא ענתה לי.

הסמיכות של המקרים מוזרה לי.
רציתי להתיעץ עם משהי לגבי איך להתייחס לאחרונה, אולי אני אקבל רעיון חדש.

נכתב על ידי , 13/7/2010 17:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,680
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנבו ס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נבו ס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)