לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


The World Through My Eyes


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008


אין לי כוח לחזור לפנמייה

אין לי כוח להישאר בבית

אין לי כוח לבית ספר

אין לי כוח לאנשים

אין לי כבר כוח לחיות...

אני כלכך עייפה ומותשת מכל התקופה הזאת, כל העבודה הקשה הזאת,

כל מה שהשקעתי היה סתם.. קיבלנו את התעודות ביום חמישי. ממוצע 60.

אחרי שכל השלושה חודשים האלה רק חרשתי ולמדתי.

לנוי נולד אחיין וידעתי על זה רק אחרי שבוע.

לאבא של ספי יש תאריך לניתוח ושמעתי על זה רק בדרך אגב.

פיספסתי כל כך הרבה דברים,

לא הייתי בשביל החברות שלי, כדי לתמוך לעודד לשמוח איתן.

והכל בגלל שהייתי כלכך מרוכזת בלימודים האלה שבמילא לא יצא מהם כלום.

 

אין לי כוח להמשיך לכתוב.

נכתב על ידי =DANY= , 13/4/2008 11:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בבית!!


לא עידכנתי מלא זמן כי הייתי חודש שלם בפנמייה בגלל תיאטרון..

לא, אני לא משחקת.. הייתי מנהלת קבוצה.. היו צריכים מישהו שיארגן כל מיני דברים.

הצטרפתי שבועיים לפני עליית ההצגה הראשונה.

נשארנו בפנמייה כל הילדים של תיאטרון, בערך עשרה ילדים, כשכל הפנימייה יצאה הבייתה.

היה ממש נחמד, הכרתי חלק מהילדים בצורה קצת שונה ממה שאני רגילה.

בסופ העלנו שלוש הצגות לפני שבוע וחצי. יצא ממש טוב ואנשים אהבו.

וביום שבת בבוקר של הסופ"ש שנשארנו אבא של און בא והלכנו למוזיאון המדע, היה ממש מעניין ונהנתי.

אח"כ הלכתי ללמוש להיסטורי ואז למדתי עוד קצת ועוד ועוד ועוד עד שכבר לא יכולתי.

                                          ואחרי כל זה נכשלתי!!! ]=

                      לא נורא, במבחן השני קיבלתי שבעים ושמונה שזה סבבה..

טוב, די סטיתי מהנושא אז נחזור לעניינו...

נראה לי שאני לא אמשיך בתיאטרון, למרות שהיה לי די כיפ.. זה פשוט לוקח את כל הזמן,

גם ככה אני בקושי רואה את חברות שלי בגלל המבחנים. אז בקצת זמן שנשאר לי הייתי בחזרות.

זה כבר יותר מדי.

                                                                 3>

 

נכתב על ידי =DANY= , 3/4/2008 22:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  =DANY=

בת: 32

ICQ: 255797720 

תמונה



מצב רוח כרגע:


הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל=DANY= אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על =DANY= ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)