לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תנסו להבין


בלי שהראש או הלב יישברו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

18 חורפים


יום הולדת שהיה כיף גדול ביותר.

והחורף שאני נהנה ממנו, הבריזות הקרירות, הוויסקי החמים, הסיגריה שמחליקה בגרון והגשם ששוטף את כולנו

מהזיעה של הקיץ.

 

כבר 18 חורפים

שאתה צובר חברים

שיבואו להלוויה

שמתקרבת עם כל שנה

 

כבר 18 חורפים

שאנחנו גדלים

רק אני אתה והחיים

ואיכשהו אנחנו מצליחים

 

כבר 18 חורפים

שאחריי כל קיץ באים

וכולם משתנים

וזה עסק מבלבל, החיים

 

והנה אנחנו חוקיים

אני ואתה, שנינו שורדים

עכשיו נצא לעולם הגדול

עכשיו אנחנו נראה להם הכל

 

ומעכשיו 18 חורפים

זה משמעות החיים













תודה לכם חברים

 

 

נכתב על ידי , 30/1/2008 15:26  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה כל כך מיוחד ב18 ?


מה כל כך מיוחד ביום הזה?

מה צריך לעשות בשביל לייחד אותו בכלל? ועם מי לעשות את זה?

 

כשאת באה אני תמיד שותק

כשאת באה לבי זועק

כשאת הולכת לבי דופק

כשאת הולכת אני צוחק

 

כשאת איתי אני נשבר

כשאת איתי אני נהדר

כשאני לבד הכל שקט

כשאני לבד אני אחר

 

כשאת באה ירח מאיר

כשאת באה אני מחוויר

כשאת הולכת נגמר לי האוויר

כשאת הולכת אני כבר לא אסיר

 

כשאת איתי אני חופשי

וכשאני חופשי את לא איתי

 

 

 

ועכשיו לישון בשקט

 

נכתב על ידי , 17/1/2008 15:43  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 34

MSN: 

תמונה




3,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe russi אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The russi ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)