לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


שלום חבר'ה =] הגעתם לבלוגי הנאמן כנסו קראו הוסיפו תגובות וכניסות ^^

Avatarכינוי:  רותמן=]

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2011

קנאה אוכלת בני אדם


אני קנאית.. רצח..

נמאס לי להסתכל על בנות ולומר: ואוו.. איזו יפה היא! למה אני לא כזו??!

 

נמאס לי להסתכל עלייהן ולומר: למה אני לא כזו. למה לי אין כיניים כאלה,למה אני לא בגובה שלה, למה אין לי שיער כזה

ולמה לולמה ולמההההההההה ונמאס לי!

אני לא מסוגלת לקבל את עצמי כי אני לא אוהבת כלווםםם

אני בבעיה קשה...

 

נמאס לי להסתכל על בלונדיוניות כוסיות אש עם גוף פיצוץ..

או על בנות עם שיער מסודר ויפה ומושלם שנראה שהן ככה קמות עם זה בבוקר...

או שכולן נראות בדיוק כמו שהן נראות איך שהן מות.. ככה מושלמות כאלו... ללא פגם...

 

נכתב על ידי רותמן=] , 25/3/2011 17:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חייזרית בריבוע^_^ ב-28/5/2011 22:05
 





34,045
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לרותמן=] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על רותמן=] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)