לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ורצוי מהר

בלוג עליי,על עצמי ועל אנוכי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

הודעה


שלום.מצאתי את הבלוג הזה במקרה באנטרנט.איך במקרה? אז ככה אחותי טלי החליטה לכתוב בלוג בשמי.כמעט שום דבר שהיה כתוב בו לא היה נכוןואת הקטע מהרשימות בצד כנראה שהיא לקחה מאיזו רשימה שכתבתי כשהיה לי משעמם על דף נייר.נכון נרשמתי לישראבלוג  אבל רק כדי להגיב על איזה משהו ולא כדי לפתוח בלוג.לכן אני מתנצלת בפני כל מי שקרא בבלוג הזה ורק בשביל ליידע אתכם אני הולכת להרוג את אחותי.

 

 

אני מניחה שאני אסגור את הבלוג ברגע שאני אוודא שכל מי שאי פעם קרא בבלוג הזה יראה את ההודעה הזאת..

 

 

have a nice life.

נכתב על ידי , 27/11/2007 15:52  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




23
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לthegoodone אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על thegoodone ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)