לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל האנשים בעולם... צוחקים באותה שפה =]


i smile because i have no idea what's going on

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2009

האחת והיחידה...יהי זכרך ברוך.


בס"ד

 

הצניעות, היכולת למצוא בכל דבר את הטוב, הנדיבות והאדיבות, הדאגה לזולת,שמחת החיים בכל מצב שהוא!!!

את כל התכונות האלה...אשתדל לנצור בתוכי ולהמשיך אותך...אהובה שלי...אין לי מילים לתאר כמה אני מצטערת

על הכל. על שלא הייתי שם תמיד. על שלא עזרתי לך מספיק. יכלתי,יכלתי יותר! ופשוט לא עשיתי את זה. אני לא יודעת למה...

ותאמיני לי שאני מצטערת על כל שניה שלא הייתי שם כשהיית צריכה...על כל שניה שלא באתי אפילו סתם לשבת איתך...

על כל שניה שחיכית שם עם כל החברות שאבוא לבקר אותך...סבתא שלי המדהימה-אני כל כך אוהבת אותך!!!!!!!

בהלוויה שלך נאמר שאימי ,ביתך היחידה, היא הממשיכה המושלמת שלך. ואין לך מושג,סבתא, כמה זה נכון.

אני רואה את זה לפי האופי שלה,לפי הטיפול שלה בילדים,לפי החום שלה,וכמובן לפי הצחוקים שהם רק של המשפחה שלנו סבתא.

סבתא!!! עכשיו הילדים שלך וסבא-בעלך..יושבים עלייך שיבעה. היית צריכה לראות איך המשפחה שלנו התאחדה שם. את היית

שמחה לראות את זה,אני בטוחה. כל הזמן דיברת על זה שמשפחה צריכה להיות מאוחדת. סבתא,זה קורה עכשיו. סליחה שלא 

פעלנו בשביל זה יותר כשהיית איתנו.

אני בטוחה שטוב לך עכשיו,שאת בגן- עדן, היית כזאת צדיקה. כל כך למדתי ממך. כל כך נהנתי ממך. יש דברים...שבחיים אני לא אשכח.

כל מיני מצבים איתך שנחרטו בזיכרוני. לעולם,אבל לעולם אני לא אשכח אותך.

אני מחפשת משהו שקשור אלייך שתמיד ילך איתי...כדי שגם אם לא תהיי פה...תמיד תהיי איתי.

סבא וכולם מאוד מתגעגעים אלייך...אני חושבת שאת רואה את זה. את כבר חסרה לנו. כואב לנו בלעדייך.

 

אוהבת אותך מאוד מאוד מאוד ושוב סליחה.

הנכדה שלך. 

נכתב על ידי , 1/2/2009 11:32  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של stewie griffin ב-14/10/2009 23:21



1,792
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNO NAME :-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NO NAME :-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)