לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כל האנשים בעולם... צוחקים באותה שפה =]


i smile because i have no idea what's going on

כינוי: 

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2009

תשובות לשאלון השבועי


1. לאיזה חיה/ חפץ היית משווה את הנפש שלך? (איך את מדמיינת אותה)
לכלב אולי :D גם בגלל הנאמנות וגם בגלל שאני תמיד צריכה אנשים אוהבים סביבי

2. לאיזה חיה/ חפץ היית משווה את עצמך? (אלו שני דברים שונים לגמרי...)
לסוס..כי הוא אמיץ וחזק (ואני לא מרגישה אמיצה כל כך,התוודות!:))

3. איזה חיה/ חפץ היית רוצה להיות?
טוב לי ככה...:)

4. מה הדבר הראשון עליו את חושבת כשאת קמה?
איזה יום היום?מה אני צריכה לעשות?

5. מה הדבר האחרון עליו את חושבת לפני שאת הולכת לישון?
על מה שעברתי במשך היום..ו.."הלואי שארדם מהר..אני מתה מעייפות" חחח

6. מה המחשבה שהכי משמחת אותך?
שיש חברים אוהבים ודואגים,או כשאני מצליחה במשהו שממש רציתי להצליח בו. כשאני מרגישה מלאת ביטחון (אבל עם ענווה כמובן...)

7. מה המחשבה שהכי מעציבה אותך?
כמה דברים זוועתיים יש לאחרונה במדינה שלנו.
התרחקות או מוות של אנשים.
אהבה נכזבת.


8. על מה את לא יכולה להפסיק לחשוב?
על זה שאין לי עבודה עכשיו!!!חחח


9.זה משמח או מעציב אותך?
מעציב

10. את בן -אדם חולמני או ראלי?
גם וגם..אבל יותר ריאלי.

11. מה החלום שלך?
להתחתן

נכתב על ידי , 20/10/2009 19:22  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אנאלוש ב-21/10/2009 14:18



1,792
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNO NAME :-) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על NO NAME :-) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)