לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me, Myself and I




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

כמה זמן לא עידכנתי..


נו טוב! לא עידכנתי מלא זמן והגיע הזמן לטיפה עידכונים.. ( LOL..)

אז ככה.. לאחרונה החיים שלי יחסית בסדר.. הכוונה.. יש עיסוקים, אני מארגן טורנירי יוגי הו בראש פינה, מגיע לטורנירים במודיעין וכן הלאה.. הולך לכנס האנימה בפורים ונהנה מהחיים.

גם לא מזמן עזבתי את ביה"ס.. הכוונה.. סיימתי את כל הבגרויות(+) אז אין טעם להישאר שם..

לכן יש לי המון זמן פנוי!! גם גם גם! אני גר עכשיו בקיבוץ בצפון שנקרא "תל יוסף" ובו יש לי דירה לבד! בלי הורים! כן כן ^^

אז בעצם, מה אמרנו? אני עצמאי, נהנה מהחיים, משחק עם חברים, מגיע לכנסים... מה שכחנו? כסף!

מאיפה יש לי כסף להכל? נו טוב.. אז הכסף זה כמובן אמור להוות בעיה, אבל מכיוון ואני עובד בפאב, בתור טבח אני מרוויח יחסית הרבה כסף לשבוע ( 500-600 ) מה שמספיק לי ולחיי הצנועים בהחלט.

מה עוד מה עוד? מעבר להכל, אני מרגיש ממש מאושר בזמן האחרון.. אין לי כלום על הראש, הכל שמח וטוב לי.. חברים בשפע וכן הלאה.

 

מה לא טוב אתם שואלים? נו טוב.. גם מזה יש המון.

כמה חבר"ה מקהילת היוגי הו, חושבים שאני רימיתי בנאדם מחו"ל, מארה"ב לייתר דיוק ולכן הם שונאים אותי על כך ומונעים ממני להשתתף בטורנירים בתל אביב. אבל אני גם ככה עובר בשנה הבאה, אז לא אכפת לי מזה.

גם.. איבדתי חבר מאוד טוב שלי, דן שמו. דן היה הילד שתמיד חיכה במסנג'ר שתתחבר ותדברו, או שסתם היה מצפה בכיליון עיניים למה שתדברו עליו בשיחה.. לא רק, הוא היה מגיש לך קישורים לכל מיני אתרים/סירטונים ביו טיוב מצחיקים והייתם צוחקים על זה שעות! אבל איבדתי אותו כתוצאה מזה שכביכול הוא חושב שרימיתי את ההוא מחו"ל, למרות שזה לא ככה. הוא פשוט נגרר אחריי כמה ילדים מהקהילה שלא אוהבים אותי. נו טוב.. אני מניח שזה יעבור לו מתישהו.

 

 

שיר.. נו טוב.. שיר זה סיפור בפניי עצמו.. אבל אני אקצר.. אני חושב ששיר מתחרקת ממני, לא חושב.. בטוח. שיר משום מה כבר לא מתחברת לאותם דברים שאני מתחבר אליהם, או לפחות לא רוצה להתחבר.. אני מתקשר אלייה, השיחה הולכת ככה:

"היי שיר מה שלומך?!"

"בסדר.."

"אהממ.. אהממ.. מה את עושה?"

"כלום.."

"טוב.. "

"טוב אני חייבת ללכת גיא, ביי"

"ביי.."

זו השיחה, זהו! שומדבר אחר! היא לא מדברת איתי על כלום, היא לא משתפת אותי בכלום, אני כבר לא נכתב בשום פוסט בבלוג שלה אחריי המון זמן שהיא -בכל- פוסט הזכירה אותי.

השיחות שלנו היו אחרות, היו אחרות בתכלית.

אבל טוב, אני מניח שהיא רוצה להתרחק, זה לא שאני רציתי.. אני כל הזמן שואל אותה אם אני יכול לבוא לבקר, והיא עונה לי שהיא לומדת.. כל הזמן היא לומדת..

התקשרתי אתמול, והיא הייתה ב"טיול עם המשפחה" אני בטוח שזה לא היה סתם טיול, אלא טיול עם החברה החדשה / ישנה שלה, אילונה.

כנראה היא כבר לא מוצאת בי את ה"FUN" שייצגתי פעם.. אין לי מושג.

זה באמת משהו שאני מצטער עליו, שאיבדתי קשר עם כזו ילדה.. כי על שיר- אין. פשוט אין. הכוונה שלי היא שהיא פשוט ילדה שלא תמצאו בחיים עוד אחת כמוהה.. מושלמת מכל אופן שהוא.

 

נו טוב, החיים שלי הפכפכים לאללה.. תמונה לסיום ותודה על התגובות!! D:

 

לא רואים?

http://img229.imageshack.us/img229/4085/dsc00188ne6.jpg

 

תודה!! D:

נכתב על ידי Shining Angel , 16/3/2008 15:47  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Shining Angel

בן: 33

MSN: 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShining Angel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Shining Angel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)