לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אופנה..

כינוי: 

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

הבלוג השווה ביותר עם המנהלת השווה ביותר


כנסו לבלוג המהמם הזה שעשה לי את הלוגו המדהים ועזר לי עם העיצוב. תודה אלינה..

 

-וכנסו לבלוג!! למה אתם עדיין כאן?!?!-

 

איילוש

 

נו אתם עדיין כאן?!?!

נכתב על ידי , 30/7/2007 12:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי


אוקי. אני יודעת שזה בלוג מעפן ואף אחד לא נכנס ואני אף פעם לא מעדכנת אבל זה בגלל שעברתי דירה, והמחשב לא היה מחובר הרבה זמן, וגם בגלל שאין לי רעיונות למה לעדכן אז בבקשה אם יש לכם הצעות אז תכתבו לי בתגובות!! אני לא כותבת את הבלוג זהז לעצמי!! עוד 10 ימים אני נוסעת להולנד-בלגיה-צרפת ואני מבטיחה שאחר כך יהיה לי הרבה מה לעדכן.. מה?! הפתעה

 

-איילוש-

נכתב על ידי , 30/7/2007 12:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבושם של הילארי דאף


היי אנשים מה ניש?

אני מתנצלת שהרבה זמן לא עידכנתי פה בגלל הלחץ שהיה של כל המבחנים (שתודה לאל נגמרו) אבל עכשיו יש לי לחץ לא פחות גדול מהחוג ג'אז שלי. בקרוב יש לי הופעה ויש המון המון המון המון המון המון חזרות... היום יש לי הפסקה קטנה אז יש לי זמן לעדכן.. טוב נו מה אני חופרת לכם פה?!

 

הפוסט הזה מדבר על הבושם החדש של הילארי דאף שנקרא with love כמו השיר שלה..

 

תמונה:

 

אם הבנתי נכון ואני לא טועה הריח הוא של פירות אקזוטים.. בקרוב אני נוסעת לחו"ל אז אני אקנה אותו בדיוטי פרי (כמובן אם הוא מריח טוב) ואני אבדוק את הריח... בכלל אחרי שאאני אסע לחו"ל יתווספו לבלוג מלא דברים...

 

טופ ביי אנשנושים.. אוהבת,

איילוש

נכתב על ידי , 5/7/2007 09:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





155

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-ayeloosh- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -ayeloosh- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)