לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא סובלת מאי שפיות , אני נהנת ממנה :)



Avatarכינוי:  Xx(Lerka)xX

בת: 29

ICQ: 236315566 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2013

לחץ מטורף. .


למה אצלנו לא יכול להיות זוגיות נורמלית כמו אצל שאר הזוגות?  

עכשיו אני  מודאגת לך יותר מתמיד.

עברנו כ"כ הרבה קשים,  מה זה לא מספיק?  

אני מקווה שיהיה טוב שהתוצאות של הבדיקות שגויות.

לא בא לי לחשוב אפילו אחרת.  

כוסעמק עם הצבא הזה ... 

אני מרגישה שעכשיו אתה זקוק לי יותר מתמיד ..

הדרך לבסיס ארוכה,  יש הרבה זמן לבכות להתאפס על העצמי ולכוות לטוב. 

נכתב על ידי Xx(Lerka)xX , 15/7/2013 10:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





34,009
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לXx(Lerka)xX אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Xx(Lerka)xX ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)