לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

תחרות הדולמייקר הגדולה.


הרשמו עכשיו, ותקבלו תוצאות בזה הרגע!

Avatarכינוי:  תחרות הדולמייקר הגדולה.

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

השלב ה - 4 ! !



טוב לפני רגע בדיוק העליתי את התוצאות של השלב ה - 3 .

לאט לאט אנחנו מתקדמות לסוף עם 4 משתתפות :]

טוב השלב הזה מעניין ברמות לפי דעתי,

אז מקווה שתואהבו אותו.


- השלב ה - 4 -

ובכן, כבר נתתי לפני כמה פוסטים רמז לשלב הזה,

אפחת לא ניסתה לנחש או משהו, אבל בסדר השלב הוא כזה:

קודם כל התכוונתי לחג פורים D:

מכיוון וזה שלב ממש מהנה ומעניין, עלייכן להכין שתיי בובות מחופשות.

הנה לכן כמה דוגמאות, תיעזרו בזה:

פאנק/גוטית/מכשפה/פאקצה/בובה/ליצנית/מעודדת/חייה כולשהי.

זהוו,

אז לא לשכוח - להכין 2 בובות הפעם .

 

תהנו ;)


מנהלת התחרות D:

נכתב על ידי תחרות הדולמייקר הגדולה. , 20/12/2007 16:55  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חנוש =] ב-2/1/2008 15:18
 



תוצאות השלב ה - 3 ! !


הייי :]

אממ אני נורא מצטערת שלא עדכנתי, כפי שזה אמור להיות.

ביקשו ממני להאריך את הזמן קצת ואני גם התעכבתי בגלל הלימודים,

אתמול ושלשום חזרתי ב-6 הביתה מהבית ספר, אז מצטערת.

אלית עזבה את התחרות בעצמה, ולכן החלטתי לא להוציא אפחת בשלב הזה D:

וד"א אלונה ודנה אני שמחה שהוספתן אותי לאייסי ושלחתן את הבובות,

חשבתי כולן פרשו ><


- ההגשות -

 

דור:

עמדה בקטגורייה: יאפ, הוספת כל מה שביקשתי.

יופי/התאמת בגדים: הבובה מאד יפה, אהבתי את התאמת הבגדים והכל,

העגילים זה התוספת אני מניחה, הכלב מתאים ויפה.

ציון: 10

 

קסנדרה:

עמדה בקטגורייה: כמעט.

יופי/התאמת בגדים: הבובה חמודה, הבגדים תואמים והכל, אבל ביקשתי חייה,

והדובי שאצלך ביד זה לא נחשב לחייה, זה צעצוע. הסרט הלבן בראש זאת התוספת אני מניחה, יפה.

ציון: 9.5

 

אלונה:

 

עמדה בקטגורייה: כן יש הכל.

יופי/התאמת בגדים: הבובה ממש יפה, הבגדים תואמים, החתול מתאים,

העגילים זאת התוספת אני מבינה, והתיק הולך עם החולצה, יצא יפה.

ציון: 10.

 

דנה:

 

עמדה בקטגורייה: כן, טוב מאד.

יופי/התאמת בגדים: וואי היא יצאה ממש חמודה, אהבתי הכל, הנעליים מתאימות למשקפיים

שהן התוספת אני חושבה, והכל מתאים גם למעיל.

החתול ממש חמוד ומתאים. יפה.

ציון: 10.

 

זהווו.

כל הכבוד לבנות שהגישו, הכל יצא לכן מאד יפה.

כמו שכבר אמרתי אפחת לא עוזבת את השלב הזה.

עוד כמה דקות השלב ה - 4 D:

 

מנהלת התחרות 3>

נכתב על ידי תחרות הדולמייקר הגדולה. , 20/12/2007 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השלב ה - 3 ! !



היי, אז כן לפני כמה דקות היו תוצאות השלב ה - 2.

בשלב ההוא עזבו אותנו 3 בנות:

הדס, עדי ושלי.

נשארו רק 5 בנות D:

אתן מתקדמות לא רע, אז בהצלחה בהמשך.

 


- השלב ה - 3 -

ובכן הגענו לשלב שונה במקצת משאר השלבים.

הפעם אני נותנת כמה פרטים שחובה שיהיו בבובה שאתן מכינות

- הנה הפרטים שחובה שיהיו:

* שיער אסוף

* מכנס/מכנס קצר - לא חצאית!

* תוספת (לדוגמא: משקפיים, עגילים, כובע וכו')

* חייה

* רקע מתאים

 

בשלב הזה אני אבדוק איך כל אחת עוקבת אחריי ההוראות, וכמובן לא לשכוח:

התאמה , מקוריות , יופי.

 

יש לכן זמן עד היום בלילה 00:00

או עד מחר שעה 15:00 שוב.

 

מקווה שאת השלב הזה נסיים מהר,

השלב הבא יהיה מעניין ביותר, רמז:

חג .

איזה? תחשבו לבד D:


- עריכה -

17/12

ממ כמה בנות ביקשו ממני באייסי לאריך את הזמן עד למחר.

אז מיכוון שזאת פעם ראשונה ככה, אני מסכימה.

מועד ההגשה העדכני זה : 15:00 תאריך: 18/12

זהו, בהצלחה :]

 

בהצלחה לכולן,

מנהלת התחרות D:

נכתב על ידי תחרות הדולמייקר הגדולה. , 16/12/2007 17:53  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של צוות תחרות הדולז של ישרא ב-20/12/2007 15:34
 



לדף הבא
דפים:  

791

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתחרות הדולמייקר הגדולה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תחרות הדולמייקר הגדולה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)