לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

p:


נמ.......בלוג טיפש........?

Avatarכינוי:  dum frog

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

הפצ'י


היי מה ניש נארתי היום בבית
אין לי מה לעשות אז אני רושמת פוסט
אמא שלי חושדת שיש לי חום כי אי מתעטשת
ואני מרגישה מוזר קיצר
כמו שסמתם לב קצת שיניתי תרשימות נכון מגניב יאקיאקיאק
והוספתי מצבי רוח מזה מודים
מצב הרוח שיש לי כאן עכשעיו
נרא כאילו הוא מתעטש חחחחחחחח
טוב יאלה זה היה פוסט קצר
ותמונה חמודה שצילמתי של מיק מיק
למי שלא יודע זאת לא אני

נכתב על ידי dum frog , 17/9/2007 11:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שנה-דבש


הייי מה ניש כן אני יודעת סורי על חוסר העידכונים ובלה בלה
קיצר אני עדין כלוה בביצפר לא נעים
ואם יש ילדים מיסודי שקוראים זאת זה תנסו לישאר כיתה חחח סתם אני לא אעבת לכם תמוח
פשוט באלי להגיד תהנו מהשנים האחרונים שלכם ביסודי
כי חטיבה זה קקי מכונת החתיפים בולעת כסף חרא...
טוב קיצר אני לא רוצה להתחיל תשנה שלי ברגל שמאל אז החלטתי להיות בתן אדם טוב
(קרמה המבין יבין)
אז שנה טובה וחג שמייח ^^
שהכל יהיה דבש
קנו לי נעלים חדשות של ליי קופר דומות לוואנס וחמודות כאלה
קיצר עד כאן ביוש


נכתב על ידי dum frog , 10/9/2007 23:48  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בצפר.


היה היום קיי הלכתי לבצפר והכיתה שלי מפגרת טקעו אותי בז6
לא רוצה לא רוצה לא רוצה
אני עם יאנה ועדן בכיתה אההה וכן בת דודה של רומן
אני רוצה ליתקבל לכיתת מדעים כי יש שם אנשים נורמלים שסותמים תפה שלהם
כשאומרים לההההם~!
לא רוצה.
ארז בגלל זה אני לומדת עכשיו כדי ליתקבל לכיתת מדעים
מי שרוצה לספר לי על איך שהוא עבר את היום אז בתגובות.
ידעתם שיאנה אכלה היום קרמבלה
פרי שכשגוזרים אותו הוא נרא כמו כוכב......


נכתב על ידי dum frog , 2/9/2007 14:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לdum frog אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על dum frog ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)