לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Tell Me WTF is Wrong with Me ?!


I wanna be free from this life of pain..

Avatarכינוי: 

בן: 29

ICQ: 261017831 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

ראש חודש


בבבבבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעבעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעבעעעעעעע

 

היייי

 

ראש חודש !!!!!!!!! עאעאעאעאעאעאעאעאעאעאעא

 

חזרנו מטיול סוכות של הנוע"ל היה מושלם !!!!!

 

חוצמזה שירדנו את הגלבוע ברגל...ואני לא יכול לזוז כי כל השרירים מכווצים 

 

היינו בחניון עין-חרוד והיה שם ממש כיף שיחקנו מלא דברים ודיברנו והכרנו מלא אנשים (לא , אני לא בהריון אני מדבר ברבים כי גם לירז ירדן וטוהר היו מקק"י) 

 

ועבר נחל באמצע החניון !!!!!

 

 כל הלילה שיחקנו כדורגל ולפעמים "נבר" זה לירז הביאה :) ..

 

היה ממש מגניב ואני אמשיך להגיד את זה..

 

בלילה היה קרררררר אבל סבבה בסקשי"ם מדברים ואז פוף נרדמנו : ) .

 

מזל שהתעוררנו כמה דקות לפני ההשקמה ...כי ההשקמה הייתה איזה שיר מוזר ברמקולים..אבל פאק !!!!!!6:15 בבוקר.

 

בקיצור היה שווה מאוד .

 

נ.ב

 

כבר אמרתי שהיה שווה בטירוף ?!

 

הפעם אני מרחם על הקבוצה מבאליק שפגשנו למה יש לי ממש הרבה דברים להגיד עליהם !!!! לא ממש טובים *פאק דם*

 

 

נכתב על ידי , 1/10/2007 16:20  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





800

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לxXx Ziv xXx אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על xXx Ziv xXx ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)