לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


תיקון הוא החלום של הדברים השבורים

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2010

הודעה חגיגית


(חשבתי שזה מובן מאליו, אבל מתברר שלא)

אם אתם יודעים את השם ה"אמיתי" שלי, ואם מישהו מזכיר לידכם במקרה את השם הזה, אתם לא אומרים "כן, יש לה בלוג", או "כן, אני קורא/ת את הבלוג שלה".

יש אנשים שלא אכפת להם שידעו שהם כותבים בלוג בניק בדוי. אני לא אחת מהאנשים האלה.





אחרי הצלצול







אני רוצה לבלוע זכוכיות ולשכב על מיטות מסמרים ולהתלקח ולעלות בסערה לרקיע. אני רוצה להיקבר מתחת לדיונה ולהיקרע לגזרים ולהיות מאכל לחית השדה ולעוף השמים. אבל במקום זה אני אלך להכין ארוחת צהרים.

 

 

נכתב על ידי , 4/7/2010 15:00  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , ציורים ואיורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לג'ני אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ג'ני ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)