לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שיר השניה וכל השאר

מנקודת ראות שונה לגמרי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2009    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2009

איפה הייתם בשנתיים האחרונות?


אז, בזמנו

שעמם אותי מאד מהר הקטע הזה של בלוג בחסותי

לאחר זמן סמלי ביותר נטשתיהו לאנחות,

בתקווה למחוק אותו מהדיסק הקשיח שלי

|ושל כל אחד שאי פעם נקרה בדרכו דף עלוב זה|.

אך לאחר שנתיים של שכחה

|הכחשה..?|

מהעובדה שאני בעליו של בלוג כושל,

איכשהו הזדמנתי לדף זה שוב..

ואתם יודעים מה?

דווקא אהבתי את מה שראיתי!

ז"א, לא ממש אהבתי

|הייתי כ"כ טיפשה, ה'.|

אבל אהבתי את זה שנשאר תיעוד מעצמי של פעם

וחשבתי לי,

שבטח בעוד כמה שנים טובות

יהיה שיא המגניב ושיא הפורה

לקרוא את כל השטויות

|שבטח אחשוב שהן מרכז היוניברס|

שאני אכתוב עכשיו, בתקופתי זו

 

אי לכך ובהתאם לזאת

החלטתי לשוב למקורות

ולחדש את אומנותי האומנותית כאן בישרא

למתקשים-

I'm baaaack

למתקשים עוד יותר-

בעיה שלכם

 

החלטתי שאוסיף את זה למטרות שלי לשנה הבאה

קצת להתאמץ,

קצת לעשות משהו שלא תמיד באלך לעשותו

בואו נראה כמה זמן הנחישות הזו תחזיק מעמד

(אני אומרת 3 שעות ו15 דקות.. יש הימורים?)

 

 

 

חיבוק

נכתב על ידי , 15/7/2009 20:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 32

ICQ: 316332759 




457

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשיר השניה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שיר השניה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)