לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירה עיצובים .


עיצובים,מפעל,הורדת,עזרים,כל מה שמסביב.

Avatarכינוי: 

גיל: 28

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007


אני לא יודעת. שירה עיצובים זה בלוג ממש ממש מצליח. מאוד אפילו. המון >__<.

עם הרבה תגובות וכניסות והכל. אבל אין לי כוח. יש לי מלא מבחנים בחנים עבודות שיעורי בית ומה לא ?!

וגם אין לי כוח.

יכולה להיות שאני סוגרת.

 

תודה להמון אנשים על עידוד.

בזכות הבלוג הזה הכרתי אנשים מקסימים,באמת.

 

פאפי, LONA212 , שוקולית ועוד הרבה - תודה .

 

אני אוהבת את כולכם . תודה על תמיכה עידוד ואהבה. 3>.

 

אני לא בטוח סוגרת. נראה כבר.

 

3> המונהמון.

 

שירה.

נכתב על ידי , 7/11/2007 13:45  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיל ורוד שכמותי ב-18/3/2008 11:39
 






אלוהה,

כן,אני יודעת שקצת נטשתי,פשוט יש לי כ"כ הרבה עומס!,

אם אתם לא יודעים,לי אין שביתה.למה?כי המורים החליטו ככה,לצערי.

אז זה ממש לחץ עצום,מבחנים,עבודות,שיעורים,לימודים,והכל..

ויש לי בלוג,ובאמת שאין לי כמעט כוח,ופשוט אני לא יכולה יותר.

אני שוקלת לסגור.

נראה.לא מבטיחה כלום.

בכל אופן,חודש נובמבר שמח לכולם?xD

עוד חודש בידיוק אני טסה לתאילנד:].

אני לא יעדכן 10 ימים,אז,מצטערת.[?]

עיצובים:

עיצובים,והרבה..

ואו.יש לי 11 עיצובים להכין.אממ,זה המון.

פה אני ישים 45,ואת השאר אני ישים בפוסט אחר כבר.או 2,נראה.

 

מצטערת למי שחיכה המון,אבל בבקשה..אתם צריכים להבין אותי ;/

 

העיצוב לחיפושית כותבתD:


  
 

תוספות :

חתימה-

צבעים-

Miss. Something :D

תוספות:

צבעים-


displayEmail('', 'amitlipnik', 'walla.com', 'עמיתי:]')  עמיתי:]

מצטערת,התמונות שנתת לי קטנות מידי.

~~עדי~~

אני לא יכולה להשתמש בתמונה שנתת לי,

מכוון שהיא כבר מעוצבת,סורי. ;/

The Rocker


  

  
  
  
תוספות-

צבעים-


displayEmail('', 'cora2000', 'walla.co.il', 'קוורלי :]')  קוורלי :]


  
 
תוספות:

צבעים-

ואואוו!!#%^,אני לא מאמינה שנגמר!

זהו:],גאאאד השקעתי D;

מבצע:] -

12345678

תפוסים:1.

פנויים:הכל חוץ מ 1 ><

ואוואו2$?##$^&*@

השקעתי המון:|

המותשת.

אוהבת אתכם,תודה על התגובות בפוסט הקודם,

אתם מדהימים # ! # !

נכתב על ידי , 1/11/2007 20:44  
82 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היהלום הנוצץ ב-11/12/2007 19:44
 





12,561

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירה עיצובים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירה עיצובים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)