לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"צוכה בוחקת"


"...חוויות מרגשות כבר לא פוגשים ברחוב...."


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2006

ילדה גדולה...


בזמן האחרון הגוף שליח מגיב בצורה קיצונית ומוזרה לדברים, מכל מכה קטנה ניתפס לי הגב, העין שלי קופצת לי...(מכירים את זה שהעפעף קופץ ללא שליטה?...),כאביי ראש אויומיים,בעיות בלסת פיתאום,לא מצליחה לישון...אתמול הלכתי לטפל בעניין הלסת,כי כאן זה כבר פגע ביכולת שלי לאכול, ויש גבול לרמת הסבל שאני מסוגלת לשאת...בכל אופן עשיתי צילומים,בדיקות דם,רופא פה ולסת בביה"ח קפלן...לקחתי את זה עד הסוף.... אחריי כל הבדיקות הרופא אמר לי במלים הבאות:

"תיראי, הבעיה היא לא רפואית,הכל נובע מלחץ נפשי ומתחים"

בקיצור-פאקינג רופא שיניים אמר לי שאני צריכה פסיכולוג....רופא שיניים!!!!!

אבל אני יודעת למה זה,בגלל שהצבא קרב ובא...מאז שזה הפך להיות "אני מתגייסת עוד פחות מחודש" אני כבר לא בן אדם...

אתמול עשיתי קניות לצבא,קניתי כל כך הרבה דברים ועדיין ניראה לי שהולך להיות לי כל כך קר....:/

חברה שלי שהיא קו"מ לפניי אמרה לי שהיא הולכת לסיים ת'קו"מ יותר מוקדם בגלל שאנחנו ניכנסים ויהיה את מי לטחון....................................

 

אל אלוהים, אין לי כוח לצבא הזה!!!!!!

נכתב על ידי , 16/1/2006 15:26  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זה תמיד מרגיש כל כך אמיתי!


כל לילה הוא מפתיע אותי עם סיפור חדש, זה מדהים איך הוא לא מפספס אף לילה, תמיד הוא מופיע עם החיוך הזה שלו, והעיניים הכחולות,פעם אחת הוא אפילו הציע לי נישואים...כמעט התחתנו,אבל בכל זאת,יש לי עוד צבא לעבור...בלילה האחרון הוא פשוט נירדם,מור הייתה איתי,נסינו להעיר אותו כי היא הכינה מרק ממש טעים,לא הבנתי למה הוא לא בא לישון איתי,הוא פשוט נירדם בצד...לא יכולתי להוריד את העיניים שלי ממנו,הרבה אנשים אומרים שאני מגזימה,אבל הוא באמת הבנאדם הכי יפה בעיניי...לפעמים אני מחכה כל היום ללילה רק בשביל ליראות אותו שוב...
לילה אחד התקשרתי לישאול אותו למה הוא לא החזיר לי תשובה להודעה...ואז איכשהו התחלנו לריב ...
ופיתאום הפלאפון מעיר אותי בצלצול...זה באמת היה הוא,רק שהפעם הוא היה אמיתי ולא שחר מהחלום...
אנחנו מדברים מידיי פעם (לא בחלומות) הוא מתקשר לעיתים רחוקות,הוא לא יודע שאני אוהבת אותו,הסיפור בניינו ניגמר מזמן,לא ראיתי אותו כמעט חודש...כל שיחה ממנו מקשה לי על הנשימה...הפרפרים האלה שאני רואה את המספר שלו על הצג...רעידות מוזרות בכל הגוף....וזה כל כך מוזר כי אני כזו שלעולם לא מתאהבת,מאז שעברתי לאילת קראו לי גבר ביחס שלי לבנים,אף גבר לא עניין אותי,אני משחקת עם כולם וצוחקת עלייהם...וכניראה בגלל זה כל כך הרבה בנים פשוט נידבקים אליי,ודווקא הוא,שאותו אני כל כך רוצה,דווקא הוא כל כך רחוק,בא לבקר אותי כל לילה ..........אבל רק בחלומות!
נכתב על ידי , 14/1/2006 02:42  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 37

תמונה




660
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאניגמה. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אניגמה. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)