לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Me and my transparency




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

3/2008

I AM HERE


חזרתי!!!

אחרי 3 חודשים =]

סתם לא היה לי כח לבלוג, ועכשיו יש ..

בוווווווו "אמאמלה" ..

עוד מעט פורים, אז לכולם פורים שמח!

ב3 חודשים הספקתי:

לריב להשלים עם חברים..

לישון..

לאכול..

היה טיול שנתי מעפן! הלכנו 5 שעות במדבר וישנו באהל בדואי מסריח!

בטיול עשיתי המון תמונות..והפון שלי מת אז רק כמה תמונות נישארו =[

והכי חשוב..הספקתי יותר להתאהב בו _____!

________________________________________________

בכיתה כולנו התחברנו =]

ויש לי חברות ממש מדהימות 3>

יש לי שוקס..אם מישהו רוצה אז כנסו =]

http://www.shox.co.il/uf/1/200/256/shox_usr.html

רק שבזמן האחרון אין לי כח גם להגיב שם..

 

תמונות!!

יש המון תמונוות!

 

אני ודאלוש יפתי 333>

 

 

חחח אני ומאיוש 333>איזה תמונה נכה..

 

 

 

 אני דאלי ליז ומאיהה =] איזה חמוד

 

 

אני דאלי וגינת 333>

 

לא מוצלח =/ אצל דאלי

 

 

ניסית עמידת ידיים =]

 

 

סתם בחצר..

 

 

בבית

 

 

אני ליז מאיה ודאלי יפההה 333>

 

 

אווווו דאלי 333> [אצל דאלוש]

 

 

תמונה חמודה=]

 

 

עוד תמונה חמודה..

 

 

אצל דאלי..בחדר ההורים

 

 

 

שוב בחדר של ההורים

 

 

 

בשירותים אצל דאלי =]

 

 

 

זה מה שעושים בשיעור היסטוריה על השולחנות =]

 

 

 

קרדיט לאורטל באזוב!

 

 

 

הכלבה הכוסית שלי 333>..איכס המקלדת שלך בריר..

 

 

 

אני מלכה ^^

 

 

 

מימין..הצל של ליז..הצל של דאלי..והצל שלי =]

 

 

 

הצל שלי ושל דאלי אהובתי 333>

 

 

 

ממ..

 

 

 

בכיתה למדתי היסטוריה =]

אבל בסוף קבלתי 45.. היה לי בלק אווט =O

 

 

 

התחת של המורה לאנגלית =]

קרדיט למאיה הצלמת..

 

 

 

תמונה שמאד 3>

 

 

 

גם את זאת 3>..

 

 

 

בבצפר עם סוכריהה 3>

 

 

 

בקניון סירקין עשו לי תלתלים בחינם *_*כשהייתי עם דאלי וגינת

 

 

 

אז..מתאים לי?

 

 

 

התלהבתי מהשירותים שבסירקין..למרות שהייתי שם מלא פעמיים=]

 

 

 

ממ..בשירותים..

 

 

 

 מקום נחמד להצתלם..=]לא יצא ברור.. האיכות דפוקה

 

 

 

התחלנו למדוד כובעים בפינק3>

 

 



כובע חמוד

 

 



אצל דלאי בבית..מימין דאלוש יפתי..גינתוש..ואניי 333>

 

 



גינת ואני.. יצאתי יפה ניראלי

 

 



תמודה יפפפפפה 333>

 

 

בטיול השנתייי

עצרנו בדרך למנוחה

 

 



נוף

 

 



נוף

 

 



ממ נוף יפה

 

 



הדברים השחורים הקטנים האלו..הם אנשים! הינו צריכים לעללות את זה במדרגות..

אני הייתי הראשונה אחרי המדריכה, ועכבתי את כולם כי פחדתתי למות! [רציני]

 

 



אני ומאיה עצרו למנוחה קטנה..

 

 



כן..מכונית ..

 

 



הליכה=[

 

 



אני ודאלי 333>

 

 



מאיה הסקסית שלי 333>אוכלת סוכריה

 

 



אני

 

 



=]

 

 



שוב באוטובוס

 

 



אני ומאיו הכוסית שלי 333>

 



סתם בכיתה

 

 



בכיתה על שולחן..

 

 

 

יש לי עוד מלא תמונות אבל אין לי כח לעלות..

ממ יש לי תמונות איך אני יהיה בפורים,אבל אותם אני יעלה בפורים!

ותגיבו כי ישבתי 3 וחצי שעות על זה!

נכתב על ידי , 15/3/2008 15:27  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גינתוש [ = ב-19/6/2009 13:02
 





כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 489179505 

תמונה




5,652

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לכינוי מקורי - אולגה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על כינוי מקורי - אולגה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)