לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Mad World



Avatarכינוי:  שארונ*

מין: נקבה

MSN:  Down

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2008

This Is NOT a Crass Song


Welcome To Sludge City-Annotations Of An Autopsy

חילי אני אוהבת אותך.

באטר את כלכך קושקוש מדהימה.
נועה, אני באמת מתגעגעת מלא וואי. איזה כיף, אצלך עוד שבועיים. דברי איתי.
נומה ומאי אני הכי מתגעגעת בעולם. דברו איתי דחוף.
פאק אני ממש מתגעגעת לעוד כ"כ הרבה אנשים ולכל כך הרבה דברים שפעם היו ועכשיו כבר אין.
ההרגשה הזאת שאני יודעת שאף אחד לא שונא אותי.
ההרגשה הזאת שלא משנה מה, יש מאחורי אנשים שידאגו לי.
שבאמת באמת אוהבים אותי, ואם יומיים אני לא אהיה על המחשב כבר יתקשרו אלי לראות אם אני בסדר..
פאקינג מתגעגעת. דאמ. איך נתתי לזה להתרחק ממני כ"כ.

מסכותמסכותמסכותשקריםשקריםשקרים.
בין כולכם, חמישה ילדים בקושי אני יכולה להחשיב לאמיתיים.
לא חבל? פעם החשבתי את כולכם ככאלה.

כן, למי שלא הבין בפוסט הקודם, זאת לא סיגרייה אמיתית.
טוב שלא עשרים איש שאלו אותי איך אני לא מעשנת אם אני מעשנת בתמונה.
וכן, יצאתי מגעילה חושרמוטה. זו הייתה פריקה, אוקי? מותר?
למה ישר להסיק מסקנות ולהגיד "השתנת. את אדישה עכשיו. סנובית. פוזה."
מה? בגלל פוסט אחד אתם הולכים לשפוט אותי? באמת שאני לא מבינה מה נסגר עם חלק מכם.



כן, פוסט חופר. התגעגעתי אליהם.
חוסמת תגובות, שוב.
למה? כי לא ממש חשוב לי לשמוע מה יש לכם להגיד עליו.
אם אתם רוצים לדבר על זה, זה גם לא המקום.
מסנג'ר, סמס, שיחה, לא פה.
ביי.


To Where the Skies Are Blue-Deadlock

נכתב על ידי שארונ* , 28/4/2008 22:42  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשארונ* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שארונ* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)