לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Footsteps


"Everything is eternal / Nothingness does not exist / No thing has ever become nothing / And nothing has never become something / What is has always been and will always be"


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2017

פוסט אחרון


זה היה ידוע, ברור וצפוי, כמו בית רעוע שהעירייה כבר הוציאה עליו צו הריסה לפני שנים, אז אין פה יותר מדי למה להשתפך.

כמו הרלוונטיות של לגור בבית כזה, ככה גם הפלטפורמה של ישראלבלוג איבדה כל רלוונטיות. בעולם של פייסבוק, אינסטגרם ואנונימיות בלתי ניתנת להשגה, זה היה רק עניין של זמן עד שאחד מהמעוזות האחרונים של כתיבה אישית ופרטית יפול.

 

אם יש פה עוד כאלה שהכתיבה שלי מעניינת אותםן, תוכלו למצוא עדכונים על הספר שלי, שנמצא בתהליכי יציאה לאור ממש עכשיו, בפייסבוק שלי ברגע שיהיה אפשר לעדכן על דברים קונקרטיים. יהיו שם גם עדכונים על ערב הקראת שירה שאני מארגן ומשתתף בו ממש בקרוב (מוזמנים ומוזמנות לפנות אליי ולבוא ולהקריא) וגם קצת מוזיקה של הלהקה. תרגישו חופשי להוסיף ולדבר.

 

תודה לכולכםן,

שיהיה לכולנו בהצלחה.

 

טל

 

 

נכתב על ידי Feed Your Head , 18/12/2017 13:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  Feed Your Head

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לFeed Your Head אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Feed Your Head ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)