לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללא כותרת



Avatarכינוי: 

בן: 31

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

נקודת מפנה בגיל 23 ולאן הולכים מכאן


עברו כבר כמה שנים טובות שלא כתבתי כאן, הסיבה מחסור בזמן ואי צורך לשתף מה שעובר עלי. בקצרה, שנת 2014 נגמרה בכך שהתשחררתי מהצבא, טסתי לתאילנד חזרתי הבייתה פתחתי עסק מאוד מצליח ועכשיו אחרי שנתיים אני כאן, באר שבע 2016. התחלתי ללמוד ברצינות ולנסות להתקבל ללימודי הנדסה באוניברסיטת בן גוריון. נשאר לי עוד כמה וכמה מכינות לעשות והדך לא פשוטה. במיוחד אחרי היום, מה קרה היום? ענת חזרה. מזה אומר חזרה? היא הרי לעולם לא הלכה. משנת 2012 עד היום אני לא חושב שעבר יום אחד שלא חשבתי על הבחורה הזאת. היא הלכה בזמנו ולקחה איתה את הלב שלי. שנתקע אצלה. מה שכמובן הפריע לי לאהוב ולהתחבר לנשים אחרות בשנים האלה. אז כן היית מדהימה ואולי את עדין וכן הייתי נותן הכל בשביל לחזור לאותו יום שעוד היית שלי ומשאיר אותך שלי. אבל זה לא המצב. עכשיו אחרי שפגשתי אותך ברחוב באופן פתאומי וקצת מחשיד מה אני אמור לעשות? להמשיך לחשוב עליך כל יום? להפסיד לחשוב עליך ולהמשיך הלאה? האם בכלל אפשר להמשיך הלאה? האם עבר לך בראש כשהסתכלתי אליך שאני עדין אוהב אותך ורוצה אותך? שאני חולם עליך בלילות כמו סתום שאת בטח כבר המשכת 20 פעם הלאה ושכחת איך קוראים לי מזמן. השארת אותי במצב חסר אונים ענת. לא אמרתי הרבה היום כי הייתי בשוק שאני רואה אותך והחיבוק שלך היה מדהים אבל לא כמו שתמיד חלמתי. אני חושב שאת כבר לא אותה אחת שהיית שאת כבר לא אותה ענת שאני אוהב מה שאומר שאני בתכלס אוהב דמות מ2012 שכבר לא קיימת. אז מה עושים מכאן? אני אנסה להמשיך הלאה. אנסה לשכוח אותך. אותך של פעם ואותך של היום. אנסה לשכוח תשם שלך ואת היופי שלך ולמצוא לי מישהי אמיתית לחשוב עליה בכל יום. מישהי שתעריך ותאהב ואולי גם תחשוב עלי לשם שינוי. מישהי שתבין מי אני באמת וכמה שאני יכול לאהוב ולרצות. מישהי שיום יבוא ואגיד לעצמי, זהו, די, אני לא רוצה לחזור ליום ההוא איתך. יש לי ביד את מה שאני רוצה ואיתו אשאר ועליו אשמור מכל דבר ובחיים לא אעשה את אותה טעות ואתן לו ללכת. למדתי ממך המון ענת גם בשנה שהייתי איתך וגם ב5 שנים שהייתי לבד וחשבתי עליך. אבל זה נגמר. מגיע לי להיות מאושר. איתך, או בלעדיך. וכנראה לאור הפגישה שלנו היום, ולאור החיבוק המעפן שלך, זה יהיה בלעדיך. אז תודה על הכל והמשך חיים נפלאים. מקווה שתהיי מאושרת עם מישהו מדהים כמעט כמוך. או לפחות מישהו שלא יעזוב אותך כמוני. 
נכתב על ידי , 27/7/2016 00:16  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





58,391
הבלוג משוייך לקטגוריות: האופטימיים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאור. (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אור. (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)